ETK nõukogu otsustas, et ETK ketti kuuluvate kauplustes Säästukaardi omanike poolt mullu kogutud, ent tähtajaks kasutamata jäetud preemiaraha annetatakse heategevuseks.
"Säästukaardi programmis osalevad kliendid jätsid eelmisel aastal kogutud boonusraha kasutamata 71 465 euro ulatuses," ütles ETK juhatuse esimees Jaanus Vihand. "Kasutamata jääva boonusraha annetamise plaanist andsime varakult teada, eks oli siis iga kliendi otsustada, kas boonus ise ära kasutada või jätta see heategevuseks. Igal juhul on mul suur rõõm, et ETK saab oma klientidega kokku hoides märkimisväärse summaga abivajajaid aidata," lisas ta.
Nõukogu otsuse põhjal jaguneb annetussumma liikmesühistute vahel, kes otsustavad iseseisvalt, millises heategevusprojektis raha kasutada. "Nõukogu üldine seisukoht oli, et raha tuleks annetada kohaliku kogukonna hüvanguks ja valdavalt lastega seotud projektidele," märkis Vihand.
Säästukaardi ja Säästukaart Plussi omanikud kogusid eelmisel aastal preemiaraha kokku enam kui kolme miljoni euro ulatuses.
Eesti kapitalil põhinev Eesti Tarbijateühistute Keskühistu asutati 1917. aastal. ETK Gruppi kuulub 19 tarbijate ühistut üle Eesti, kes opereerivad kauplusi Maksimarketi, Konsumi, A ja O ning E-Ehituskeskuse ja Tööriistamarketi märkide all. Kokku on ETK Grupis 360 kauplust ja ligi 4500 töötajat.
Seotud lood
2012. aastal kasvas ETK Grupi netokäive kokku 420,3 miljonit eurot ning käivekasv oli 7,5% võrreldes 2011. aastaga.
ETK Grupp hoidis mullu 20,2protsendilise osaga toidu- ja esmatarbekaupade turul liidripositsiooni, kasvades 420,3 miljoni euro suuruse konsolideeritud netokäibe juures aastaga 7,5%, selgub täna avalikustatud ETK majandusaasta aruandest.
ETK kauplustes kehtiva Säästukaardi boonusprogrammi arvestus muutub alates 1.märtsist tarbijale soodsamaks ja läbipaistvamaks.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele