• 28.02.13, 08:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea Teeninduse Kuu algab 5.märtsil

Esimene Hea Teeninduse Kuu toimus juba kümme aastat tagasi. Kampaania eesmärk on väärtustada head teenindust ja teenindaja ametit ning propageerida hea teeninduse põhimõtteid ühiskonnas tervikuna. Sel aastal on kaubamärgil uus omanik.
Hea Teeninduse Kuu korraldaja heateenindus.ee vahetas eelmisel aastal omanikku: asutaja Urmas Kõiv müüs selle Aeternum Koolitus ja Konsultatsioonid OÜ-le.Seoses omaniku vahetusega on Hea Teeninduse Kuu läbimas värskenduskuuri. „Meie soov on väärtustada olemasolevaid traditsioone, aga samuti anda kampaaniale uut hingamist,“ selgitab Signe Valsberg, üks uutest omanikest. „Näiteks saab sellel aastal esimest korda kasutada kiitmiseks ka QR-koode!“
„Eesti Parim Teenindaja 2013” konkursid saavad alguse 5.märtsil. Konkurssidele registreerimine on juba avatud ning samaaegselt toimuvad Heateenindus.ee veebikeskkonnas Tartu, Tallinna ja Teiste Eesti Piirkondade Parimate Teenindajate konkursid. Tartu Parim Teenindaja selgub 13. märtsil Tartu Hea Teeninduse Päeval, Tallinna Parim Teenindaja 20. märtsil ning Eesti Parim Teenindaja kuulutatakse välja 27. märtsil Tallinna Hea Teeninduse Päeval.
Valsbergi sõnul annab konkursil osalemine teenindajatele enesekindlust. "Varasemad konkursivõitjad on öelnud, et osalemine Parima Teenindaja konkurssidel on olnud väga arendav ja motiveeriv ning igati positiivne kogemus. See on andnud juurde enesekindlust, julgust ja kinnitust, et teenindaja loob oma igapäevase tegevusega klientidele ja organisatsioonile väärtust. Lisaks on paljudele osalemisega kaasnenud ka uued tööpakkumised ning ametikõrgendused," kirjeldab Valsberg.
 

Seotud lood

Blogid
  • 26.02.13, 09:10
Teenindaja rolli ei tasu alahinnata
Palju räägitakse teenindussektori töötajatest, nende värbamisest ning noorte vastumeelsusest asuda tööle teenindussfääris. Kõigile valdkonnas tegutsevatele ettevõtetele on aga selge, et kvalifitseeritud inimest teenindaja ametikohale leida on keeruline.
Blogid
  • 29.01.13, 08:35
Lihtne edu valem: investeeri teenindusse
Räägitakse, et Eesti teeninduskvaliteet jätab soovida. Igapäevaselt erinevaid ettevõtteid külastades ei jää mul üle muud, kui nõustuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele