• 21.03.13, 10:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SelveEkspress on tõstnud keskmist ostu

SelveEkspressi keskmine ost on tavaostust 50 protsenti suurem, kinnitas Selveri müügidirektor Kristi Lomp „Kuidas IT lahendused kaubanduses raha teenima panna?“ seminaril.
Lomp ütles, et SelveEkspressi eesmärk oli klientide ostumugavuse suurendamine ning keskmise ostukorvi suurendamine. „Keskmine ost on tavaostust 50 protsenti suurem,“ rääkis Lomp. Lisades, et isemaksmisterminali käibe osakaal on 15-20 protsenti. 
SelveEkspressi kasutamise lepingu on sõlminud 40 000 inimest, kellest 32 000 kasutab seda regulaarselt ning sellest 40 protsenti igapäevaselt.
Lombi sõnul on ühe kliendi iseostlemise leping lõpetatud, kuna klient kasutas süsteemi pahatahtlikult. „Skanneeris Laua Viina, kuid ostukorvi pani midagi kallimat. Teinekord märkis odava kreemi, kuid võttis kallima kreemi,“ kommenteeris Lomp.
„Alguses võtsid kliendid 90st selvepuldist kaasa 20, kuna tundsid, et tervitus nende peal oli niivõrd personaalne ning võtsid seda kui kingitust neile,“ rääkis Lomp. Lisades, et sellised asjad said juhtuma ainult seetõttu, et kliendid ei lugenud kasutusjuhendit korralikult läbi. „Kuid jalutama läinud puldid saime paari päevaga tagasi, sest klientidel hakkasid puldid kodus piiksuma, sest aku sai tühjaks.“
Lomp kinnitab, et hetkel saavad nad nelja kaupluse põhjal öelda, et teenindajad saavad tegeleda kauba vastuvõtu ja väljapanekuga ehk SelveEkspress on teinud nende tööd kergemaks.
Tootearenduse poole pealt soovitakse kliendile pakkuda võimalust ostunimekirja lisamist, samuti võimalus tasuda isemakseterminalis boonuspunktidega, mida hetkel ei ole võimalik ning luua platvorm ostude skaneerimiseks mobiiliga.
Esimene SelveEkspress avati Kadaka Selveris 2011. aasta kevadel ning 2013. aasta lõpuks on see süsteem 11 Selveri kaupluses.

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.13, 14:48
SelveEkspress laieneb maakondadesse
Selveri poolt kasutusele võetud iseostlemise ostutehnoloogia laieneb sellel nädalal Keilasse ning lähikuudel Pärnu ja Tartu suurematesse kauplustesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele