Inimesed soovivad üha enam moodsaid jalanõusid, mis ei ole kõrgmoe hinnaklassis, kuid on seejuures heast materjalist ning kvaliteetsed. Seetõttu on jalatsiketi Shu naturaalsest nahast jalatsite ja kottide müük paari viimase aastaga kahekordistunud.
“Inimeste kindlus tuleviku ees on taastunud, mis on selge põhjus, et moekaupade sh jalatsite vastu tuntakse suuremat ostuhuvi,” selgitas Shu ja ABC Kinga tegevjuht Enn Parel.
“Kuigi kunstnahast kingade ja kottide osakaal kogumüügist on Shus kui soodsama hinnaklaasiga kauplusteketis 58% kogumüügist, on nahast toodete osakaal kasvanud mullusega võrreldes 19%lt 33%le, mis näitab selget trendi muutust – eestimaalased eelistavad paremat ja moodsamat kaupa. SHU on suunatud ratsionaalsele kliendile, kelle jaoks ei ole kauba juures esmatähtis mitte kaubamärk, vaid toote hea hinna ning kvaliteedi suhe.”
Enn Parel ütles, et rohkem torkab täisnahast toodete populaarsuse muutus silma naiste puhul, kus kasv on ligi kahekordne – 16%lt 31%le. “Naised ongi suuremad moesõbrad ning ka trenditeadlikumad,” märkis Enn Parel. “
“Shus oleme eelnevast tulenevalt muutnud kaubavalikut ning toonud müügile kaupu, mis on kingamoe hitt-toodete väärilised,” lisas Enn Parel. “Kuna majanduslike võimaluste taastumine on Eestis piirkonniti erinev, siis on olemas ka teatavad regionaalsed eripärad. Kui Tallinnas eelistatakse rohkem kallimat bärndikaupa, siis mujal Eestis on hinnatundlikkus suurem, kuid kvaliteedinõue on kõikjal sama.”
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.