Autor: Maarit Eerme • 14. mai 2013

Atria müüs esimese kuuga 31,5 tonni retrovorsti

Tarijatele meeldivad nostalgilised maitsed, mistõttu on Atria Eesti ASi Vastse Kuuste nostalgia vorstid olnud edukad ning tõid kaasa mõningase tarneraskuse.  

„Võtta Vastse-Kuuste tooteportfelli nõukaaegse retsepti järgi valmistatud vorstid, oli meie jaoks suur väljakutse – me ei osanud lõpuni aimata, kuidas enamus tänapäevaseid tarbijaid kunagised hitt-tooted vastu võtab,“ märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm.  „Praeguses ülitihedas lihaturu konkurentsis tuleb aga riske võtta, et uute toodetega välja paista ning eristuda. Tarbija jaoks on äratundmisrõõm hetkel kõige suurem rõõm," kinnitas Horm.

„Tänapäeva tarbija on väga teadlik, mida ta endale suhu pistab – eelistatud on naturaalsed maitsed ja koostisosad,” rääkis Atria Eesti ASi müügidirektor Meelis Laande.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700