• 23.05.13, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas sünnib ostuotsus?

Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel?
 
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 
 
 
 
 
Keskmine Eesti tarbija valib kaupluses:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jogurti puhul 9 brändi vahelKohupiimakreemide puhul 5 brändi vahelKartulikrõpsude puhul 4 brändi vahelKüpsiste puhul 5 brändi vahelJuustude puhul 9 brändi vahelKeeduvorsti puhul 5 brändi vahelKohvi puhul 6 brändi vahelSiidri puhul 2 brändi vahel
Allikas: TNS Emori uuringueksperdi Jaana Helmi ettekanne 22. mai Best Marketing Club'is. Jana keskendus oma ettekandes ostuotsuse mõjuritele ning selgitas, kuidas nende teadmine aitab turundajatel otstarbekalt kommunikatsiooni suunata ning edasiliikumiseks õiget strateegiat valida.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele