Silja Oja • 23. mai 2013
Jaga lugu:

Kuidas sünnib ostuotsus?

Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel?

 

 

 

 

 

 

 

 

Keskmine Eesti tarbija valib kaupluses:

Jogurti puhul 9 brändi vahelKohupiimakreemide puhul 5 brändi vahelKartulikrõpsude puhul 4 brändi vahelKüpsiste puhul 5 brändi vahelJuustude puhul 9 brändi vahelKeeduvorsti puhul 5 brändi vahelKohvi puhul 6 brändi vahelSiidri puhul 2 brändi vahel

Allikas: TNS Emori uuringueksperdi Jaana Helmi ettekanne 22. mai Best Marketing Club'is. Jana keskendus oma ettekandes ostuotsuse mõjuritele ning selgitas, kuidas nende teadmine aitab turundajatel otstarbekalt kommunikatsiooni suunata ning edasiliikumiseks õiget strateegiat valida.

 

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt