• 31.05.13, 17:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arno Kütt: netimüük kasvab iga kuu 15%

Kui kunagi otsiti internetist asi välja ja mindi poodi ostma, siis nüüd pigem käiakse poes vaatamas ja ostetakse internetist, ütles sisustuskaubamaja ON24.ee omanik Arno Kütt. 
"Inimesed ostavad järjest enam internetist," lisas Kütt. „Meie müük on kogu aeg kasvanud, alates masu lõpust. Sel aastal on müük kasvanud umbes 15% võrreldes eelmise aastaga,“ märkis Kütt.
Tema sõnul on selle põhjus soodsamad hinnad ja mugavus. „Kui kunagi oli niimoodi, et internetist otsiti asi välja ja mindi poodi ostma, siis nüüd pigem käiakse poes vaatamas ja ostetakse internetist,“ lausus Kütti. „Inimesed on järjest rohkem harjunud ostma interneti teel.“
Küti sõnul mõjutab müüki ka hoogaeg, teatud kuud, mis on madalama ja teised suurema müügiga. „Meil on e-poed nii Eestis kui ka Soomes ning praegu kasvavad mõlemad turud,“ tõdes Kütt. Selleks aastaks prognoosib ta käibekasvu üle 15%.
Statistikaamet teatas täna, et aprillis suurenes jaemüük enim kasutatud kaupade kauplustes ning väljaspool kauplusi (kioskid, turud, otsemüük), kus jaemüük kasvas aastaga poole võrra (50%). Keskmisest enam kasvas aprillis jaemüük posti või interneti teel (kasv 21%), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 16%) ning apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes (kasv 14%).

Seotud lood

Uudised
  • 31.05.13, 17:44
Klick Eesti: netimüük on kasvanud kuni 100%
Digikaupade müüja Klick Eesti ASi juhi Marko Kalve sõnul on neil netimüük kasvanud oluliselt rohkem kui näitab värske jaemüügi statistika.
Uudised
  • 31.05.13, 10:00
E-pood nõuab pidevat panustamist
Suure ja pideva e-poe käibe kasvu oleme saavutatud järjepideva ning teadliku e-poe arendusse panustamisega. 2012. aastal kasvas e-poe käive lausa 70%.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele