• 31.05.13, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-pood nõuab pidevat panustamist

Suure ja pideva e-poe käibe kasvu oleme saavutatud järjepideva ning teadliku e-poe arendusse panustamisega. 2012. aastal kasvas e-poe käive lausa 70%.
Paar aastat tagasi teadvustasime, et nõudlus e-poe järele on olemas ja suureneb pidevalt, ning tõdesime, et selle ülesehitamisse, kujundamisse ja toodetesse tuleb panustada nii aega kui ka raha.
Elioni e-poel läheb hästi, sest meil on suur kaubavalik koos põhjaliku tooteinfoga, lihtne toodete leidmise ja võrdlemise võimalus, arusaadav ostuprotsess ja lühikesed tarne ajad.
Klientidele on esmatähtis võimalus valida erinevate toodete ja kaubamärkide vahel nagu tavapoes. Elioni e-poes on müügil umbes kolm korda rohkem tooteid kui meie tavapoodides.
Suure sortimendi juures on äärmiselt oluline jälgida, et toodete kohta esitatud info oleks kvaliteetne. Pilt peab tootega klappima, toote omadused, võimsus, mõõdud ja muud tehnilised näitajad peavad olema korrektsed ning andma kliendile teda huvitavat ja kasulikku informatsiooni.
Arvuti taga olles ei saa inimene ju kaupa käega katsuda ning peab ostuotsuse tegema puhtalt selle info põhjal, mis on veebi pandud.
Kaupmeestele on e-pood lihtne võimalus pakkuda laia tootevalikut, kuna ruum ei ole piiratud.
Kliendid aga hindavad mugavust, mis e-ostudega kaasneb. Kindlust lisab tellijatele õigus 14 päeva jooksul toode tagastada.
E-kaubanduse laienemise ja inimeste julguse kasvuga kaasneb loomulikult välismaiste veebipoodide populaarsuse kasv, kuid võrreldes nendega on Eestis tegutsevate e-poodide tugevused reaalne kohapealne klienditugi ja usaldusväärsus.
E-poodi peab olema mugav ja lihtne kasutada. Ei ole mõtet teha keerulist ja raskesti hoomatavat veebikeskkonda, kust midagi leida ja tellida on tülikas. Kui teha, siis korralikult – poolik lahendus ei ärata usaldust ega kutsu ostma. See võib tähendada kehva disaini, arusaamatuid nuppe ja kahtlase kvaliteediga tooteinfot.
Kliendi jaoks peab olema arusaadav, kus ta on, mida ta parasjagu teeb ning mis sellega kaasneb.
Samuti on abiks pidev tagasiside ehk kinnituskirja saatmine tellimuse õnnestumise kohta, võimalus kaubapaki teekonda jälgida ja teavitus kauba saabumisel.
Kaupmehed peaksid kindlasti küsima klientide tagasisidet ning sellest lähtuvalt tegutsema. Üks õige e-pood ei saa kunagi valmis.
14. juunil tutvustab Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu "Kuidas e-pood ja tavakauplus panna rohkem müüma?" ja seda kõike Elioni näitel. Lisaks esinevad Veebiagentuur Fenomeni loovjuht Andres Laaspere ja analüütik Rain Benrot, kes annavad näpunäiteid selle kohta, et milline on kasutajasõbralik e-pood ning kuidas saab selle kaudu klientidele teha lisamüüki.
E-poe pidamisel ei ole vähetähtis ka kauba kohalevedu kliendile ja sellel teemal võtab sõna Eesti Posti Baltikumi logistikateenuste müügijuht Marita Mägi. Lisaks on Eesti Posti kaasabil läinud paljud e-poes ka lähisriikidesse ning neil läheb seal väga edukalt.
Kui soovid kõigest sellest lähemalt kuulata, siis tule Kaubanduse hommikuklubisse Elioni "Kuidas panna e-pood ja tavakauplus üksteise müüki täiendama?" ning registreeruda saab otselingina SIIT.
Autor: Mart Laanemägi

Seotud lood

Uudised
  • 04.06.13, 10:53
Kuidas saada kaup internetist kindlasti kätte?
Kuna enamus kullerfirmasid, nii ka DHL Express toimetab tööpäeviti tööajal, siis soovitame eraisikutel internetist kaupa tellides märkida kohaletoimetamise aadressiks töökoha aadress ja oluline on kindlasti lisada ka korrektne telefoninumber, ütles  DHL Express Eesti äriüksuse müügi- ja turundusjuht Andra Ligi.
Uudised
  • 03.06.13, 10:49
Alusta väikese e-poega ja arenda seda
Hea ja toimiva e-poe loomiseks tuleb enda jaoks läbi mõelda järgmised küsimused. Kellele on e-pood suunatud ja mida sellelt ootan? Mida saan teha ise, mida sisse osta ning milline on ligikaudne eelarve? Mis saab siis, kui e-pood valmis on?
Uudised
  • 31.05.13, 17:44
Klick Eesti: netimüük on kasvanud kuni 100%
Digikaupade müüja Klick Eesti ASi juhi Marko Kalve sõnul on neil netimüük kasvanud oluliselt rohkem kui näitab värske jaemüügi statistika.
Uudised
  • 31.05.13, 17:46
Arno Kütt: netimüük kasvab iga kuu 15%
Kui kunagi otsiti internetist asi välja ja mindi poodi ostma, siis nüüd pigem käiakse poes vaatamas ja ostetakse internetist, ütles sisustuskaubamaja ON24.ee omanik Arno Kütt. 
  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele