Eesti tarbijad on jätkuvalt hinnatundlikud ning eelistavad soodsama hinnaga tooteid arvab Rimi Eesti Foods AS tegevjuht Anders Lorentzson.
"Näeme, et kliendid on jätkuvalt hinnatundlikud ning valivad võimaluse korral ikka soodsama hinnaga toote," kommenteeris Rimi Eesti Foods AS-i tegevjuht Anders Lorentzsoni läinud poolaastat.
Tema sõnul on tarbijad täna veel ettevaatlikud, sest pole selgust, kas üldine majanduslik seis hakkab lähiajal paranema. Hinnatundlikkusele viitab ka Rimi omamärgitoodete müügikasv. "Sellest järeldame, et tarbija eelistab bränditootega samaväärse kvaliteediga omamärgitoodet, sest selle hind on soodsam," ütles Lorentzon.
Üldkokkuvõttes leidis Rimi tegevjuht siiski, et toidujaekaubandusel Eestis läheb hästi. "Eriti võttes arvesse, kuivõrd keerulise perioodi on eestlased hiljuti üle elanud," lisas ta. Lorentzoni arvates on Eestis jaekaubanduses konkurents suur ning sellises situatsioonis edukalt tegutsemine on väljakutseks kõikidele jaekaupmeestele. "Seetõttu on vaja järeldusi teha pidevalt ning vastavalt sellele ka tegutseda,"
Esimese poolaasta numbrilisi tulemusi ei olnud eile Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul veel võimalik avaldada. "Need avalikustab ICA oma kodulehel 21. augustil," selgitas Bats.
Autor: Marta Jaakson, Inga Jakobson
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.