Eesti tarbijad on jätkuvalt hinnatundlikud ning eelistavad soodsama hinnaga tooteid arvab Rimi Eesti Foods AS tegevjuht Anders Lorentzson.
"Näeme, et kliendid on jätkuvalt hinnatundlikud ning valivad võimaluse korral ikka soodsama hinnaga toote," kommenteeris Rimi Eesti Foods AS-i tegevjuht Anders Lorentzsoni läinud poolaastat.
Tema sõnul on tarbijad täna veel ettevaatlikud, sest pole selgust, kas üldine majanduslik seis hakkab lähiajal paranema. Hinnatundlikkusele viitab ka Rimi omamärgitoodete müügikasv. "Sellest järeldame, et tarbija eelistab bränditootega samaväärse kvaliteediga omamärgitoodet, sest selle hind on soodsam," ütles Lorentzon.
Üldkokkuvõttes leidis Rimi tegevjuht siiski, et toidujaekaubandusel Eestis läheb hästi. "Eriti võttes arvesse, kuivõrd keerulise perioodi on eestlased hiljuti üle elanud," lisas ta. Lorentzoni arvates on Eestis jaekaubanduses konkurents suur ning sellises situatsioonis edukalt tegutsemine on väljakutseks kõikidele jaekaupmeestele. "Seetõttu on vaja järeldusi teha pidevalt ning vastavalt sellele ka tegutseda,"
Esimese poolaasta numbrilisi tulemusi ei olnud eile Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul veel võimalik avaldada. "Need avalikustab ICA oma kodulehel 21. augustil," selgitas Bats.
Autor: Marta Jaakson, Inga Jakobson
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
3
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Viimased uudised
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele