Autor: Rainer Saad • 27. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Billabongi brändi peetakse väärtusetuks

Pärast majandusaasta kahjumi kolmekordistumist on Billabongi 40aastane bränd tõenäoliselt väärtusetu, kirjutas Bloomberg.

1973. aastal Austraalias Gordon Merchanti loodud bränd teenis majandusaasta kahjumiks 645 miljonit eurot, mis on kolm korda rohkem kui mullu. Neli analüütikut, kes ettevõtet katavad, ootasid kahjumiks keskmiselt 410 miljonit eurot. Ettevõtte müük kukkus 14 protsenti.

Billabongi aktsiast on järel ainult riismed. Võrreldes 2007. aastaga (kui ettevõtte turuväärtus oli 2,6 miljardit eurot), on nüüd aktsia Sydney börsil kukkunud 50 sendini ehk 97 protsenti. Sel aastal on aktsia kukkunud 39 protsenti. Täna langes aktsia 5 protsenti.

Aastaga kasvas ettevõtte võlg 28 protsenti 155 miljoni euroni ning tegevustulu langes 51 protsenti 16,5 miljoni euroni.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757