SOL Eesti teenindusosakonna arenduse juhi Armin Alti sõnul on suur surve puhastusteenindajate palkade kasvule.
“Masu ajal koristusteenuste hinnad kukkusid 15-50%. Tööpuudus ja kõrge töötus lõid soodsa aluse koristusefektiivsuse tõstmiseks. Aga hinnad pole täna oluliselt tõusnud,” märkis Alt ja lisas, et võrrelduna Soome ja teiste Põhjamaadega on puhastusteenindajate palgavahe viiekordne.
“Meilt on palju inimesi Soome tööle läinud, koolituse on saanud meilt, kuid Soome on läinud tööle. Kõik ei lähe, mõned on lojaalsed ja töötavad kuni surmani,” rääkis Alt ja lisas, et tekkinud on suur kaadrivoolavus, mis seab ohtu töö kvaliteedi.
Puhastusteenindajate brutotasu on 2-2,5 eurot. .”Meil pole ka välismaalasi tööle võtta. Soomes ja Rootsis teevad seda tööd Lähis-Idast ja Aafrikast tulnud inimesed. Eestis teeb seda tööd valdavalt keskealine vene rahvusest inimene. Paljud inimesed teenivad koristusega ka lisa,” märkis Alt ja lisas, et hinnatõus on paratamatu.
Seotud lood
Topsec turvateenused juhataja Tannar Tiitsari sõnul on turvateenustes suurenemas sisevarguste hulk ning neile tuleb rohkem tähelepanu pöörata.
Kui ettevõte on otsustanud koristusteenust osta, siis SOL Eesti teenindusosakonna arenduse juhi Armin Alti sõnul tasub valida oma ala tegija.
Büroomaailma tehnika- ja haldusdirektori Tõnu Toomi sõnul eelistaksid nad enda ettevõttes koristajatena kasutada oma inimesi, kes lisa teenivad. Paraku neid ei leidu ja tuleb leppida koristusfirmaga, kelle töötajatel on sageli alkoholiga probleeme.
Lihtne viis kulusid kokku hoida on Ragn Sellsi ärikliendi konsultandi Annemari Juhe sõnul papp kodus eraldi sorteerida.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
6
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Hetkel kuum
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Eesmärk vähendada ka liiklusummikuid ja heitgaase.
Tagasi Kaubandus esilehele