Euroopa suuruselt teine riiete jaemüüja Hennes & Mauritz AB teatas kvartalitulemusest, mis ületas esimest korda selle majandusaasta jooksul analüütikute ootusi. Kasvu toetasid onlain-poodide avamine USAs ja uued tootemargid.
Kolmanda kvartali puhaskasum suurenes 22 protsenti 4,43 miljardi Rootsi kroonini (510 miljoni euroni). Bloombergi poolt küsitletud 16 analüütiku konsensus puhaskasumi osas oli 4,15 miljardit krooni. Kasumimarginaal suurenes võrreldes möödunud aastaga 58,2 protsendilt 58,8 protsendini.
Kolmanda kvartali käive suurenes 11 protsenti 32 miljardi kroonini.
„Meie laienemine on tugev,“ kommenteeris H&Mi juht Karl-Johan Persson ettevõtte aruandes. Persson lisas, et järgmisel aastal laienetakse onlain-turul ning tootemarkidega nagu COS ja & Other Stories.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Homme Tallinnas esimese kaupluse avav kiirmoekett H&M plaanib Baltimaade turul jõuliselt laieneda ning järgmise aasta lõpuks avada veel 11 kauplust.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.