Rintala sõnul on innovatsioon jaekaubanduses mõnes-mõttes igapäevane ja sageli ei ole see kliendile otseselt nähtav. „Uued arengud tarneahelas või teistes protseduurides ei küll klientidele otseselt nähtavad, kuid alandavad nende jaoks näiteks toote hinda või muudavad kauba kättesaadavuse kiiremaks. Nii saavad kliendid sellistest innovatsioonidest otsest kasu.“
Rintala hinnangul on kaks Eesti jaekaubandusmaastiku arengusuundadeks lähimatel aastatel online-kaubanduse kasv toidukaubanduses ning kliendile suunatud personaalsete pakkumised. „Eestis nagu ka mujal on Euroopas on online-kaubandus tegemas võidukäiku ning see jätkab tõusu. Samuti võib oodata klientidele personaalsete pakkumiste tegemist läbi erinevate nutivahendite, mis annavad kaupmeestele hea võimaluse kliendiga püsivalt kontakti hoida,“ lisas ta.