Maarit Eerme • 29. oktoober 2013
Jaga lugu:

Järgneva viie aasta võtmeteema jaekaubanduses on personalipoliitika

Hankijate hinnangul on järgmise viie aasta olulisemad teemad jaekaubanduses personalipoliitika, klientide lojaalsusprogramm ja personaalsed pakkumised.

Reedesel Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil 20 protsenti küsitlusel osalenutest  arvas, et järgmise viie aasta võtmeteemaks jaekaubanduses on personalipoliitika. Ning ligi 60 protsendi vastanute hinnangul lojaalsus jaekettidele viie aasta jooksul pigem kasvab.

„Küsitluse tulemused näitavad, et oleme Rimis õigel teel – need kolm suunda on meie jaoks väga tähtsad,“ tõdes Rimi Eesti Food juht Anders Torell. „Arendame pidevalt oma personalipoliitikat, et motiveerida töötajaid. Rimi on kindlasti eesrindlik oma kliendikaardiprogrammi ja personaalsusega seotud programmide arendamisel ning seda suunda ka jätkame,“ sõnas ta. 

Kümnendik küsitlusele vastanutest pidas järgmise viie aasta võtmeteemadeks jaekaubanduses omamärgitoodetega ja ökoloogilise jalajäljega seotud küsimusi.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt