Baltika turundusosakonnajuht Jaanika Terasmaa ja Selveri turundusdirektor Ruth Aarma jagavad lugejatele 10 soovitust allahindluse korraldamiseks.
1. Vali hoolega allahindluskampaania korraldamise aega. Ole konkurentidest sammu võrra eest. Korraldades kampaania pärast konkurente on klientide tähelepanu raske saavutada ning kui see ka õnnestub, siis on inimeste ostuvõime juba konkurentide poolt suuremas osas realiseeritud.
2. Paku kliendile toodet/teenust, mida ta ka tegelikult sellel hetkel vajab – talvel mantleid, suvel kleite jne.
3. Haara kampaaniasse kliendi jaoks piisavalt lai valik tooteid.
4. Vali kliendi jaoks motiveeriv allahindluse määr – ei ole mõtet meelitada klienti poodi lubadusega soodsateks ostudeks, pakkudes tegelikult vaid marginaalset soodustust. Sel juhul ei pruugi klient järgmisele kampaaniasõnumile enam reageerida.
5. Pane rõhku kommunikatsioonile – pakkumine peab olema sõnastatud kliendi vajadustest lähtuvalt, olema selge, lihtne ja arusaadav.
6. Püüa laiema ringi klientide/potentsiaalsete klientide tähelepanu. Sel moel võid köita uusi kundesid, kes ihalevad toodet/teenust, kuid on seni kõhelnud. Sooduskampaania näol võivad nad leida võimaluse toodet/teenust osta.
7. Anna kliendile, kes toodet/teenust ostma tuleb, allahindluskampaaniast märku nii oma ettevõtte ruumides kui ka seal, kus ta väljaspool poodi liigub – tänaval, veebikeskkondades jne.
8. Veendu, et suurelt reklaamitud hea hinnaga toodet oleks laos piisavas koguses või et teenindajad jõuaksid teenust kvaliteetselt pakkuda. Samuti, et toote/teenuse kampaaniahind ühtib kassasüsteemis oleva hinnaga.
9. Väldi kampaania venima jäämist.
10. Tõsta kindlasti pärast kampaania toimumist toote hind tavapärasele tasemele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.