„Meil on väga palju neid partnereid, kes tulevad tööle, teevad töö ära ja pärast lähevad koju. Samuti on meil ka palju neid partnereid, kes on aktiivsed ja tahavad ettevõtte edule kaasa aidata ning lasevad ennast valida meeskonna esindajaks koosolekutel,“ ütles Burgess. Kuid ta lisas, et selle inimene peab pühendunud olema.
John Lewise klienditeenindajal on võimalik saada ka juhatuse liikmeks, kui ta ise on pühendunud ja soovib ettevõtte tegemistes kaasa rääkida. Ettevõttel on tähtis, kui huvitatud partner on, kui hästi ta müüb ennast teistele inimestele, kes valivad juhatust.
„Juhtkond suhtleb teiste partneritega samamoodi kui teisteski organisatsioonides ning info edastamine toimub samade põhimõtete alusel, kuid John Lewis on valitud erineva taseme juhid erinevatest osakondadest, kes on partnerite hääleks juhtkonna ees,“ selgitas Burgess. Ta lisas, et sell kaudu saab mõjutada juhtkonda ettevõttes toimuvate muudatuste osas. Partneritest koosneval konsulil on võimalik kõigutada juhataja toolilt, kui nad arvavad, et ta ei tee piisavalt head tööd. „Kuid seda ei ole kunagi veel juhtunud,“ ütles ta.
John Lewise kommunikatsiooni erinevus võrreldes teistega on see, et partnerid on kaasatud otsustamise protsessi, kui tavalistes organisatsioonides toimub lihtsalt informeerimine. „Siin on inimestel võimalik mõjutada juhtkonna otsuseid ja juhtkond uurib enne lõpliku otsuse tegemist partnerite arvamust, sest see mõjutab nende tööd,“ selgitas Burgess.
Lisaks tuleb kõikidele partneritele John Lewise nädalakiri, mis kajastab kõikide töötajate kirju/küsimusi, ning need võivad olla anonüümsed. Juhtkond peab kõikidele kirjadele vastama 21 päeva jooksul, olenemata kirja sisust.
„Kõikidel partneritel on õigus teha juhtkonnale ettepanekuid ning juhtkond peab enda otsuseid põhjendama, kui ettepaneku tagasi lükkab.“ Juhtkond on palgatud ettevõtete juhtima ning sellest on tingitud ka tema otsuste põhjendamine partneritele, miks ta sellise otsuse tegi. „Partnerid teavad ja tunnevad kliente kõige paremini ning miks juhtkond ei peaks juhtkond neid kuulama, mis klientidele meeldib või ei meeldi,“ selgitas ta.
Partnerite efektiivsuse hindamisel arvestatakse nende isiklikku panust ning seda, kuidas nad partnerlusse suhtuvad. „Hindamine toimub kord aastas ning sellel on väga tähtis see osa, kus hinnatakse käitumist,“ ütles Burgess. Ta selgitas, et sa võid olla teinud tööd hästi ja täitnud müügieesmärke, kuid kui sa ei ole käitunud õigesti, siis sa ei ole teinud poole oma tööst, ning seetõttu ei saa ka head hinnangut.
„Lisaks partnerite hindamisele viime nende seas läbi ka küsitluse, et uurida, kuidas nad on rahul oma tööga, kas neile meeldib töötada partnerina, kui rahul on nad palgaga, millised on suhted otsese juhiga jne,“ rääkis Burgess ettevõtte küsitluste kohta.