Inimesed loobuvad tavaliselt siis, kui nad millestki kohe aru ei saa või neile tundub, et tegemist pole lõpliku hinnaga, selgitas Browserbite omanik Kaspar Loog.
Browserbite'i omanik ja juht Kaspar Loog annab soovitusi, mida Eesti veebipoodide omanikud võiksid muuda.
Veebipoodide põhilised väljakutsed on suurtel inglisekeelsetel turgudel juba ammu tuvastatud. Eesti veebipoed lonkavad enamasti laoseisu ja tarneaegade näitamisega kohe toote juures. Kuna Eesti poe konkurentsieelis on tavaliselt ka tarne kiirus ja hind, siis on üks kaval nõks ka tarnet tasuta näidata koos lubadusega asi päeva-kahega kohale viia (aga seda kohe toote hinna juures).
Inimesed loobuvad tavaliselt siis, kui nad millestki kohe aru ei saa või neile tundub, et tegemist pole lõpliku hinnaga. Tihti piisab selleks vaid paarist sõnast-pildist, et see kindlus tekitada. Tulevikku silmas pidades tuleks kindlasti ka veenduda, et veebipoed oleks kasutatavad ka telefonides-tabletites. Enamus veebipoode pole raatsinud seda hüpet veel käsile võtta.
Kaspar Loog esineb 19.09
Müügijuhtimise aastakonverentsil ettekandega "Suunatud müük veebis, kas sina juba teed?"
Autor: Maarit Eerme, bestsales .ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.