Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mida Eesti veebipoodnikud võiksid teistmoodi teha?
Inimesed loobuvad tavaliselt siis, kui nad millestki kohe aru ei saa või neile tundub, et tegemist pole lõpliku hinnaga, selgitas Browserbite omanik Kaspar Loog.
Browserbite'i omanik ja juht Kaspar Loog annab soovitusi, mida Eesti veebipoodide omanikud võiksid muuda.
Veebipoodide põhilised väljakutsed on suurtel inglisekeelsetel turgudel juba ammu tuvastatud. Eesti veebipoed lonkavad enamasti laoseisu ja tarneaegade näitamisega kohe toote juures. Kuna Eesti poe konkurentsieelis on tavaliselt ka tarne kiirus ja hind, siis on üks kaval nõks ka tarnet tasuta näidata koos lubadusega asi päeva-kahega kohale viia (aga seda kohe toote hinna juures).
Inimesed loobuvad tavaliselt siis, kui nad millestki kohe aru ei saa või neile tundub, et tegemist pole lõpliku hinnaga. Tihti piisab selleks vaid paarist sõnast-pildist, et see kindlus tekitada. Tulevikku silmas pidades tuleks kindlasti ka veenduda, et veebipoed oleks kasutatavad ka telefonides-tabletites. Enamus veebipoode pole raatsinud seda hüpet veel käsile võtta.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.