18. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida Eesti veebipoodnikud võiksid teistmoodi teha?

Inimesed loobuvad tavaliselt siis, kui nad millestki kohe aru ei saa või neile tundub, et tegemist pole lõpliku hinnaga, selgitas Browserbite omanik Kaspar Loog. 

Browserbite'i omanik ja juht Kaspar Loog annab soovitusi, mida Eesti veebipoodide omanikud võiksid muuda.

Veebipoodide põhilised väljakutsed on suurtel inglisekeelsetel turgudel juba ammu tuvastatud. Eesti veebipoed lonkavad enamasti laoseisu ja tarneaegade näitamisega kohe toote juures. Kuna Eesti poe konkurentsieelis on tavaliselt ka tarne kiirus ja hind, siis on üks kaval nõks ka tarnet tasuta näidata koos lubadusega asi päeva-kahega kohale viia (aga seda kohe toote hinna juures).

Inimesed loobuvad tavaliselt siis, kui nad millestki kohe aru ei saa või neile tundub, et tegemist pole lõpliku hinnaga. Tihti piisab selleks vaid paarist sõnast-pildist, et see kindlus tekitada. Tulevikku silmas pidades tuleks kindlasti ka veenduda, et veebipoed oleks kasutatavad ka telefonides-tabletites. Enamus veebipoode pole raatsinud seda hüpet veel käsile võtta.

Kaspar Loog esineb 19.09 Müügijuhtimise aastakonverentsil ettekandega "Suunatud müük veebis, kas sina juba teed?"

Autor: Maarit Eerme, bestsales .ee

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700