Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Comarket jäi möödunud aastal silma tootearendusega
Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2014 meenutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Lähenen teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) minu tarbimisharjumusi aastal 2014.
Suurtest jaekettidest sai minu lemmikuks aastal 2014 Comarket. Ja mitte niivõrd turunduskommunikatsiooni, kuivõrd oma tootearenduse tõttu. Mulle sobib selle poe asukoht, kaubavalik, riiulipaigutuse loogika ja muusikavalik.
Ülemiste Keskuse ümbersünni kampaania jäi meelde ja kutsus vaatama.
Liisisin Subaru Autospiriti kaudu. Jällegi- tegu oli minu enda valikuga, otsest kampaaniat või müügipakkumist ei meenu. Nii auto kui automüüja bränd tundusid usaldusväärsed ja sobivad. Automüüjatel on turunduse ja müügi osas muidugi väga pikk maa minna, ma ei ole oma 20- aastase autoomaniku karjääri jooksul MITTE KORDAGI saanud üheltki automüüjalt konkreetset pakkumist stiilis „teie auto hakkab vanaks jääma, ostke uus“. Ja ma olen selle aja jooksul ostnud 5 autot.
Vaata best-marketing.ee, kelle Hando Sinisalu annaks turunduse elutöö preemia.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.