• 06.04.15, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja Osturalli kestab esmakordselt terve nädala

6. aprillil algas Tallinna ja Tartu Kaubamajas kevadine Osturalli, mis kestab sel korral esmakordselt terve nädala. Taas on avatud populaarne e-pood, kust leiab üle 2000 erineva tooteartikli.
„Osturalli on meie klientide seas jätkuvalt üks oodatumaid kampaaniaid ning suurele nõudlusele tuginedes oleme sel aastal esmakordselt pikendanud kampaaniaperioodi nädalani,“ rääkis Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus. „Tavapärase kolmapäeva asemel alustasime nüüd esmaspäeval ning kampaanias on kaks korda rohkem tooteid, kui mullu,“ lisas Laugus.
„Osturalli e-pood on iga aastaga saanud aina võimsamaks ning eelmisel aastal küündis e-poe külastatavus ligi 120 000 inimeseni,“ rääkis Laugus. „Kliendid kasutavad e-poe võimalusi väga aktiivselt ja tagasiside on olnud äärmiselt positiivne."
Tallinna ja Tartu Kaubamajja tulevad lisaks spetsiaalselt kampaania jaoks hangitud kaupadele müügile maailmanimega kaubamärkide näidiste kollektsioonid. Lisaks autodele on esmakordselt võimalik rallihinnaga osta ka mootorpaate. Traditsiooniliselt on väljas avatud ka talutoodete laat. Esmakordselt pakub Tallinna laadal tänavatoitu populaarne kiirtoidurestoran Uulits.
Kaubamaja AS on Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluv ettevõte, kuhu kuuluvad veel Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Viking Security AS, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, Forum Auto SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, AS TKM King ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja kontserni 2014. aasta müügitulu oli 535 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele