Internetis ostlemine muutub aina menukamaks, kuid tekkivaid kaebusi on üha keerulisem lahendada, sest kauba liikumisahel võib olla üllatavalt pikk.
Kümne aastaga on internetikaubandus eestlastele kättesaadavamaks ja soodsamaks muutunud, aga tehingud muutuvad järjest keerulisemaks, ütles Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Vaksmaa. Nii on keskusele esitatud kaebuste arv aina kasvanud.
„Näiteks tuli hiljuti lahendada Eesti tarbija kaebust, kes tellis kaupu Sloveenia e-kauplusest, makstes kaupade eest Itaalias registreeritud äriühingule, misjärel kaup saadeti tarbijale hoopis Hiinast ning probleem tekkis saadetise kinnipidamisel Leedu tollis,“ kirjeldas Vaksmaa.
Kõige rohkem piiriüleseid kaebusi laekubki internetis tehtud ostude pärast. Sagedased kaebuse põhjused on ka reisijate õigused, eelkõige lennureisija õigused ja auto rentimisega seonduv.
Kümne tegevusaasta jooksul on nõustamiskeskusesse pöördunud tarbijate arv enam kui viiekordistunud. Aastas pöördub keskuse poole abi saamiseks täna ligi 1000 tarbijat.
Üle Euroopa on võrgustiku poole pöördujate arv üle 80 000 aastas.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
2
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Hetkel kuum
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele