27. mai 2015
Jaga lugu:

MyLook: veebipoodi on odavam pidada kui tavakauplust

MyLooki tegevjuht Jan-Kristjan Michelson
MyLooki tegevjuht Jan-Kristjan Michelson  Foto: erakogu

E-poed suudavad pakkuda soodsamaid hindu kuna igasugused kulud on väiksemad kui tavapoel, ütles MyLook tegevjuht Jan-Kristjan Michelson, kelle sõnul saavad kliendid seetõttu lubada endale pisut rohkem tooteid.

Loe intervjuud MyLooki tegevjuhi Jan-Kristjan Michelsoniga, kes räägib e-poodide ja arenevast pakiturust.

Millised on e-poe eelised tavapoe ees?

Internetipood on suurepärane käepikendus kiire elustiiliga tööinimestele, lastega kodus olevatele peredele ning piirkondadele, kuhu jaekaubandus ei ulatu. E-pood võimaldab kindlasti laiemat tootevalikut, millele tavapoodides saab tihtipeale takistuseks riiuliruumi puudus. Lisaks internetipoest ostes saab kauba soetada mugavalt ühes ostukorvis, mida muidu peaks mitmetest erinevatest tavapoodidest kokku ostma.

Internetipoes saavad kliendid kirjutada tootearvustusi, mis on tihtipeale adekvaatsemad kui tavapoe müüja personaalne arvamus.

E-poed suudavad pakkuda soodsamat väljamüügihinda kui tavapoed. See tuleneb internetikaupluse väiksematest opereerimiskuludest võrreldes kaupluste ülalpidamisega kaubanduskeskustes.

E-poed saavad oma kliente efektiivsemalt teenindada, see tähendab, et internetipoes teenindatakse sama-aegselt rohkem kliente kui tavapoes.

Mis on e-poe toimimise jaoks kolm olulisimat tingimust?

Ühtehoidev meeskond, kes tuleb alati ja õigeaegselt toime kõikide ettevõtlust hõlmavate tegevustega. Erialased teadmised, mis tagavad stabiilse ettevõtte arengu. Innovaatiline lähenemine oma tegevusele, mis arendab valdkonda, loob uusi väärtusi nii klientidele kui ettevõttele endale.

Mis muudab e-poe teenuse kvaliteetseks?

Klientidele antud lubadustest kinnipidamine, müüdava kauba tundmine ning asjalik ja abivalmis klienditeenindus.

Mida hindavad kliendid enim e-poest tellimise juures?

Kliendid hindavad eelkõige aja kokkuhoidu, sest e-poest tellimine ja tellimuse vormistamine on minutite küsimus. Teiseks on oluline kohaletoimetuse mugavus - kaup jõuab täpselt sinna, kuhu klient soovib. Mugavuse kõrval peetakse lugu ka kohaletoimetuse kiirusest. Näiteks suurlinnades on võimalik planeerida endale kohaletoimetus juba samaks päevaks.

Nagu ka varem mainitud, siis tihtipeale suudavad e-poed pakkuda soodsamaid hindu, kuna igasugused kulud on väiksemad kui tavapoel. Hinnavõit annab võimaluse lubada endale pisut rohkem kui traditsioonilistel tavapoe klientidel.

Kui aktiivsed tellijad eestlased üldse on?

Uuringute järgi on e-riigina tuntud Eesti tarbijad siiski ühed Euroopa tagasihoidlikumatest internetiostjatest. Samas on Eesti internetikaubanduse suhe jaekaubandusega jätkuvalt kasvutrendis, mis pakub võimalusi stabiilseks tõusuks ka edaspidiselt.

Kuidas toimib uus teenus SmartEXPRESS, mille pilootprojektiks oli just MyLook?

Sama päeva kohaletoimetus on meie klientide poolt väga positiivselt vastu võetud teenus. Kiiremad kohaletoimetused, tellimuse vormistamisest kliendini jõudmiseni, jäävad juba tundidesse, mida saab üles lugeda ühe käe sõrmedel. Pilootprojekti raames saime tänu klientide kaasatulemisele aidata välja arendada väärtusliku ja toimiva teenuse, mis pakub kindlasti kasvulava e-kaubanduse populaarsuse kasvule.

Autor: smartpost .ee

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt