Jaga lugu:

Tehke rohkem multipakkumisi!

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste soovitab Eest kaupmeestel teha rohkem multipakkumisi, mis suurendavad nende müüdavaid koguseid ja tootjate marginaale.

Kaleviste rääkis Müügiedenduse seminaril, et Eesti kaupmehed on hinnakampaaniate tegemisel alles esimesel tasemel, kus pakutakse lihtsalt soodsat hinda. „Suurbritannias on hinnapakkumised viidud keerukamaks: osta kaks, osta kolm."

"Hulgipakkumiste tegemine suurendab jaekaupmehe ostukoguseid ning tootjate marginaale, sest teatud inimesed ostavad tooteid ikkagi ühekaupa edasi." Maailmas on tehtud uuringuid, et kui üks toode maksab 2 eurot ja kaks toodet 3 eurot, siis inimesed jätavad ikka teise toote võtmata.

„Kui sul on olemas toode, ning soovid tulla välja uue tootega, siis degusteerimine on kallis ning väga soodsalt ei taha seda ära anda." ütles Kaleviste. Lisades, et kui ütled näiteks, et kahe piima ostjale on teravilja jogurt tasuta või komplekti hinnas, siis sellega sa ei delaveeri sellega toode hinda.

Kaleviste sõnul ei tööta kampaania „Allahindlus 25%“ nii veenvalt, kui öelda kliendile, et kui ta ostab kaks toodet, siis teine on poole hinnaga.

Tema sõnul on Statoil Eestis ainuke, kes on võtnud enda põhiliseks müügitoetuse valdkonnaks mitme toote koos pakkumise - 3 toote puhul on hind x eurot. "Nad suruvad kliendile kogust, mitte ei anna ühele tootele soodushinda," ütles Kaleviste.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee