• 29.05.15, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehke rohkem multipakkumisi!

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste soovitab Eest kaupmeestel teha rohkem multipakkumisi, mis suurendavad nende müüdavaid koguseid ja tootjate marginaale.
Kaleviste rääkis Müügiedenduse seminaril, et Eesti kaupmehed on hinnakampaaniate tegemisel alles esimesel tasemel, kus pakutakse lihtsalt soodsat hinda. „Suurbritannias on hinnapakkumised viidud keerukamaks: osta kaks, osta kolm."
"Hulgipakkumiste tegemine suurendab jaekaupmehe ostukoguseid ning tootjate marginaale, sest teatud inimesed ostavad tooteid ikkagi ühekaupa edasi." Maailmas on tehtud uuringuid, et kui üks toode maksab 2 eurot ja kaks toodet 3 eurot, siis inimesed jätavad ikka teise toote võtmata.
„Kui sul on olemas toode, ning soovid tulla välja uue tootega, siis degusteerimine on kallis ning väga soodsalt ei taha seda ära anda." ütles Kaleviste. Lisades, et kui ütled näiteks, et kahe piima ostjale on teravilja jogurt tasuta või komplekti hinnas, siis sellega sa ei delaveeri sellega toode hinda.
Kaleviste sõnul ei tööta kampaania „Allahindlus 25%“ nii veenvalt, kui öelda kliendile, et kui ta ostab kaks toodet, siis teine on poole hinnaga.
Tema sõnul on Statoil Eestis ainuke, kes on võtnud enda põhiliseks müügitoetuse valdkonnaks mitme toote koos pakkumise - 3 toote puhul on hind x eurot. "Nad suruvad kliendile kogust, mitte ei anna ühele tootele soodushinda," ütles Kaleviste.

Seotud lood

Uudised
  • 29.05.15, 14:57
Maxima: klient ei maksa toote eest üle
2015. aasta reaalsus on see, et klient keeldub toote eest üle maksmast ning orienteerub kaupluses hinnasiltide järgi, rääkis Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele