• 03.06.15, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry sulgeb Rotermanni kaupade väljastuspunkti

Cherry otsustas, et nad sulgevad Rotermanni kaupade väljastuspunkti ning alates 22.06 teenindavad Cherry klientide pakkide väljastamise osas Omniva pakiautomaadid ja kuller ning peagi ka postkontorid. 
Cherry põhjendas enda infokirjas, et nad sulgevad Rotermanni aatriumis asuva Cherry väljastuspunkti, sest selle asukoht on klientidele ebamugav, parkimine kallis, seal on pikad järjekorrad ning kauba kättesaamise aeg toimub piiratud aegadel.
Sellest lähtuvalt on nad otsustanud teha alates 22.06 tihedamat koostööd Omnivaga, kes pakub Cherryst ostetud kaupade transpordiks pakiautomaadi erihinda. Cherry lubab, et kaupade tagastamine 14 päeva jooksul on alati tasuta.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.16, 16:16
Tarbijakaitseamet: Kõik Cherry.ee kaudu müüdud WOW Traveli reisid jäävad ära
Tarbijakaitseamet annab teada, et vautšeriportaali cherry.ee vahendusel reise müünud Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH reisid ei toimu ning ettevõtja on teavitanud, et ei kavatse oma kohustusi tarbijate ees täita. Amet plaanib korraldada tarbijate õiguste kaitsmise kohtus.
Uudised
  • 30.05.16, 23:37
Läti ettevõtja: Cherry tegi neli suurt viga
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
Uudised
  • 24.08.15, 11:56
Veebikeskkond Cherry kavandab muudatusi
Uljalt tegevust laiendanud Cherry on raskustes ning tahab teha suuri muudatusi ja kaasata lisaraha, et uuesti lendu tõusta, kirjutab Ärileht.
Uudised
  • 24.09.15, 10:54
Vautšeriäri Groupon koondab 1100 inimest
Kõikide sooduspakkumiste vahendamisega tegelevate ettevõtete ema Groupon teatas otsusest oma äri koomale tõmmata ning koondada 1100 inimest, kirjutab Delfi Ärileht.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele