• 17.07.15, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETK Grupi esimese poolaasta käive 234 miljonit eurot

ETK Grupi tänavu esimese poolaasta müügikäive oli 234 miljonit eurot. Võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kasvas käive 5,8 %.
ETK juhatuse liige  Janek Lepa sõnul on tänavu ETK Grupi poodides kasvanud nii klientide arv kui ka keskmine ost, samas kui hinnad paljudes kaubagruppides on langenud.
„Meie müügikasv on saavutatud suures osas läbi pideva töö tarbijate ootustele vastava sortimendi pakkumisega ning kaupade saadavuse parandamisega“ ütles Lepp.
ETK Grupp on tänavu jätkanud mitmete atraktiivsete müügi- ja mainekampaaniatega („Suur saak“,„Väikese Taksi Päevad“,„Hoiame kokku!“, „Soodushinnad Säästukaardiga“, „Eesti kõikse kõikse kokkuhoidvam kaupluste perekond“) ning käivitanud uusi kampaaniaid („Nädala tähed“).
ETK Gruppi on liitunud ETK Jaekaubanduse AS ning 19 tarbijate ühistut, millel on omakorda kokku ligi 83 000 klientomanikku ehk ühistu liiget. ETK Gruppi kuulub hetkel 354 kauplust, millest suurema osa moodustavad toidu- ja esmatarbekaupluste ketid Konsum, Maksimarket ja AjaO.
 

Seotud lood

Uudised
  • 28.07.15, 16:45
ETK rajab logistikakeskusse juuksuri ja spordisaali
Rae valda kerkiv Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (ETK) logistikakeskus arvestab nii turvalisuse kui mugavusega, luues meeskonnale lisaks kaasaegsele töökohale ka tervise ja välimuse eest hoolitsemise võimalusi.
Uudised
  • 05.08.15, 10:39
Maxima Eesti poolaastakäive kasvas üheksa protsenti
Jaekaubandusketi Maxima Eesti tänavuse esimese poolaasta müügikäive ületas 213 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama ajaga võrreldes 9,3 protsenti. Ettevõtte klientide arv kasvas samal perioodil ligi neljandiku.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele