Alibaba hakkas tegema koostööd Saksa jaemüüjaga Metro AG, kes loodab saada kasu Hiina e-kaubandusfirma kiirest kasvust.
Koostöö järgi avab Metro enda e-poe Alibaba Tmall Global platvormil ja sellega jõuavad erinevad Saksa tooted Hiina tarbijateni. Lisaks aitab see paljudel Euroopa kaubamärkidel jõuda Hiina turule. Metro tahab selle sammuga saada osa Hiina tarbimisturu kasvust, vahendas France24.
„Esimeses etapis pakutakse veebis üle 100 toote alates purgitoitudest ja kohvist kuni šokolaadideni,“ teatas Metro. Praeguseks on Metrol Hiinas avatud 80 poodi, mis tegutsevad Metro Cash & Carry nime all.
Metro tegevjuht Olaf Koch ütles, et e-kaubandus on Hiinas ettevõtte üks strateegilisi kasvu allikaid. „Poe avamine näitab meie selget usaldus Hiina turu vastu. See platvorm võimaldab meil Hiinasse tarnida rohkem kvaliteetseid Saksa brände,“ ütles ta.
Alibaba juhi Jack Ma endine nõunik Porter Erisman tuleb 14. oktoobril Eestisse ning esineb Kaubanduse Aastakongressil 2015. Erisman räägib Alibaba eduloost ning saamisest Hiina suurimaks e-kaubandusettevõtteks. Vaata kongressi kava ning registreeru kohe, sest soodushind lõppeb peagi!
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.