Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaubanduse kinoõhtu: Crocodile in the Yangtse
14. oktoobril kell 18.00 esilinastub Forum Cinemas Coca-Cola Plaza (Hobujaama 5, Tallinn) Hiina e-kaubandushiiust Alibaba.com kasvamisest suurettevõtteks kõnelev film "Crocodile in the Yangtse".
Crocodile in the Yangtze Foto: Crocodile in the Yangtze
Tegemist on parima filmiga, mis jutustab Hiina e-kaubandushiiu alibaba.com hingeelust. Kohal on filmitegija ning Alibaba konsultant Porter Erisman, kelle lennutas Shangaist kohale Omniva.Lisaks teeb kohapeal sissejuhatava sõnavõtu Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.
Filmi kohta on öeldud, et filmis saab näha haruldasi telgitaguseid stseene, kuidas Alibaba tegi internetikaubanduse revolutsiooni. Ning tegemist on inspireeriva filmiga kõigi jaoks, kellel on unistus! Film on linastunud üle 50 linnas üle maailma 6 kontinendil.
Kaubanduse Aastakongressil 2015 osalejatel on filmiseanss paketi sees. Kuid kui sul ei olnud võimalik osaleda päeval Kaubanduse Aastakongressil, siis nüüd on võimalus tulla õhtul ka ainult kinoseansile, kus pakutakse eelnevalt suupisteid ja karastusjooke.
Kohapeal on võimalik networkida kaubandusettevõtete juhtfiguuridega, pidada nõu e-kaubanduse konsultandi Porter Erismaniga või niisama mõnusalt aega veeta.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.