• 15.10.15, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduse Kinoõhtu "Crocodile in the Yangtze"

Kaubanduse Aastakongressi 2015 järgselt toimus Coca-Cola Plazas kinoseanss ning vaadati dokumentaalfilmi "Crocodile in the Yangtze"
Huvilised vaatamas filmi "Crocodile in the Yangtze"
  • Huvilised vaatamas filmi "Crocodile in the Yangtze" Foto: Eiko Kink
Filmi ees ütles avasõnad Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel ning filmi juhatas sisse filmitegija, Hiina e-kaubandushiiu Alibaba juhi Jack Ma konsultant Porter Erisman.
Kaubanduse kinoõhtu Coca-Cola Plazas
33 fotot
  • Kaubanduse kinoõhtu Coca-Cola Plazas Foto: Eiko Kink
Autor: Eiko Kink, fotograaf

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele