Lõppenud aasta viimastel nädalatel kasvas Omniva vahendatud pakkide arv võrreldes tavapärasega mitmekordseks, ligi poole sellest pakimahust moodustasid saadetised välismaistest e-kaubamajadest.
- Omniva pakumahud kasvasid mitmekordseks Foto: Andrus Haabu
„Väikepakkidest üle poolte on välismaalt tulevad saadetised, mis näitab, et inimestele meeldib välismaalt kaupa tellida. Välismaa saadetistest omakorda ligikaudu pooled tulevad Hiinast,“ selgitas Omniva pakiäri juht Sten Argos.
Vahetult enne jõule vahendas Omniva üle 100 000 kirja ja mitukümmend tuhat pakisaadetist päevas. „Kui võrrelda detsembrikuu kolme esimese nädala pakimahtu Eesti rahvaarvuga, siis võib öelda, et iga kolmas inimene sai paki Omnivaga,“ selgitas Argos. Võrreldes tavapärasega oli pakimaht kahe- ja isegi kolmekordne ning võrreldes 2014. aasta jõuludega kasvas pakisaadetiste arv ligikaudu 10%.
Kui pakisaadetiste arv igal aastal kasvab, siis kirjade arv väheneb. Võrreldes eelneva aasta jõuludega vähenes kirjade arv detsembris 14%. Sellele vaatamata saadeti jõulukuul Eestis ligikaudu miljon jõulukaarti.
Selleks, et jõulumahtudega toime tulla ning teenuse kiiruses mitte järeleandmisi teha, palkas Omniva jõulude ajaks ka abitööjõudu. „Vahetult enne jõule käisid sorteerimisosakonnas abiks ka mitmed kontoritöötajad. Tänu kiirele reageerimisele tulime jõulumahtudega kenasti toime ning suutsime ka välismaalt tulnud pakid väljastada mõistliku aja jooksul,“ kinnitas Argos.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.