• 03.02.16, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi: klient ootab kodupoelt tervislikku ja keskkonda säästvat mõtteviisi

Rimi koostas esimese Eesti jaekauplusena vastutustundliku ettevõtluse raporti 2015, milles antakse ülevaade Rimi tegutsemise põhimõtetest ning projektidest, kuhu Rimi on vastutustundliku ettevõttena panustanud.
Rimi Eesti Food juht Anders Torell
  • Rimi Eesti Food juht Anders Torell Foto: Erik Prozes
„Võin julgelt väita, et Rimil on vastutustundlikkus juba geenides,“ sõnas Rimi  tegevjuht Anders Torell. „Kõik see, mida Rimi emaettevõte ICA teeb Rootsis vastutustundliku ettevõtluse vallas, on meile suureks eeskujuks ka siin Eestis. Loomulikult lähtume meie Eesti vajadustest ja otsustame ise, millal ja mida teha või kuhu panustada.“
„Sotsiaalne vastutustundlikkus on Rimi jaoks üks olulisi prioriteete. Eelmisel aastal võtsime südameasjaks alkoholi müügiga kaasneva vastutuse ning täna saan kinnitada, et nii müüjad kui kliendid on tehtud muudatustega rahul,“ kinnitas Torell. „Kampaania  „Rimi ei müü alkoholi joobes inimesele“ on toetust leidnud paljude avaliku elu tegelaste hulgas, mille eest oleme väga tänulikud.“
Torelli sõnul on ka käesolevaks aastaks planeeritud hulk tegevusi, mis aitavad Rimil oma põhitegevuses olla vastutustundlikumad. „Näen selgelt, et kliendid  ootavad meilt tervislikku ja keskkonda säästvat mõtteviisi,“ lisas Rimi tegevjuht. „Pealetuleva põlvkonna klient peab juba loomulikuks, et oma kodupoes leiab ta kergelt üles just tema tervise eripäradele sobiva toidu keskkonnasäästlikus pakendis,“ kirjeldab Torell vastutustundliku ettevõtluse vajadust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele