Eesti parim teenindaja jaekaubanduses on Põldma Kaubanduse Kristiine Keskuse Denim Dreami kaupluses töötav Epp-Kadi Ivask.

- Eesti Parim teenindaja jaekaubanduses 2016 on Põldma Kaubanduse Kristiine Keskuse Denim Dreami kaupluses töötab Epp-Kadi Ivask.
- Foto: Heateenindus.ee
Kaupmeeste Liit tunnustas 13.aprillil Hea Teeninduse Päeval Eesti parimat teenindajat jaekaubanduses, kelleks osutus konkursi finalist Epp-Kadi Ivask, kes töötab Põldma Kaubanduse Kristiine Keskuse Denim Dreami kaupluse klienditeenindajana. Auhinna andis üle Kaupmeeste Liidu nõunik Marika Merilai.
Eesti Parim Teenindaja 2016 on Mariliis Talvoja, Tele 2, kes valiti välja finaali 9 parima teenindaja hulgast (3 Tallinna, 3 Tartu, 3 Eesti teiste piirkondade teenindajat). Samas tunnustati parima teenindusega ettevõtjaid ja teeninduskohti. Parimateks ettevõtjateks on MyFitness, Swedbank ja Maxima. 30 parima ettevõtja seas oli 10 Kaupmeeste Liidu liiget.
Finaali üks voor viidi läbi Tallinna Kaubamaja kodumaailmas

- Eesti parim teenindaja 2016 on Mariliis Talvoja, Tele2-st.II koht - Lisett Reisel, Swedbank ja kolmas koht III koht - Meelika Tamberg, Tele2
- Foto: Heateenindus.ee
7.aprillil, selgus Tallinna Kaubamajas konkursi „Tallinna parim teenindaja 2016“ võitja, kelleks on Anu Ehrlich, kes töötab Kristiine Denim Dreami esinduses.

- Tallinna parim teenindaja 2016 on Anu Ehrlich, Põldma Kaubanduse AS, II koht Epp-Kadi Ivask, Põldma Kaubanduse AS ja III koht Lisett Reisel, Swedbank AS
- Foto: Heateenindus.ee
Teise koha saavutas Epp-Kadi Ivask, samuti Kristiine Denim Dreami klienditeenindaja ning kolmanda koha Lisett Reisel, spetsialist Swedbankist.
Tallinna konkursi žürii liige Kaubamaja sisekoolitaja Igor Grudkin kommenteeris, et Anu puhul oli märgata silmapaistvat aktiivsust ning eesmärgipärast tegutsemist. "Paistis välja, et tegemist on tugeva ja särava teenindajaga, kel oskus mõtestatult ning teadlikult teenindada ja sealhulgas ka müüa,” ütles Grudkin.
Tema sõnul paistsid finalistid silma tugeva tahtega teha oma tööd südamega ja pakkuda kliendile teeninduselamust. "Väga ühtlane ja kõrge tase tegi žüriile hindamise keeruliseks, kuid väga huvitavaks, ” ütles Igor Grudkin Tallinna parimate teenindajate kohta.
Tallinna parimat teenindajat valitakse alates 2006.a ning sel aastal registreerus konkursile üle 300 osaleja. Neist 11 läbisid veebivooru, kus tuli lahendada 3 keerulist teenindussituatsiooni ning 2 testi, nii edukalt, et pääsesid finaali.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!