10 juuni 2016

Emor: Eesti tarbija osaleb keskmiselt 8 lojaalsusprogrammis

Foto: Raul Mee

Emori esmakordne lojaalsusprogramme võrdlev uuring selgitas, et 78% Eesti elanikest peab lojaalsusprogramme oluliseks. Eesti elanik on keskmiselt 8 enamlevinud lojaalsusprogrammi liige.

„Kõige enam ollakse huvitatud toidu- ja esmatarbekaupluste lojaalsusprogrammidest ning koguni 91% tarbijatest on vähemalt ühe nimetatud valdkonna programmi liige,“ sõnas Emori uuringuekspert Kaidi Reedi.

„Kuigi Eesti tarbijad osalevad mitmetes lojaalsusprogrammides, suhtutakse siiski kahtlevalt sellesse, et ettevõtted oma püsiklientide ostu- ja tehinguinfot analüüsivad. Suur osa on neid, kes ei soovi, et nende infot analüüsitakse või kes ei oska selles küsimuses hetkel seisukohta võtta,“ rääkis Kaidi Reedi.

Emori uuring reastas lojaalsusprogrammid nende tugevuse indeksi põhjal pingeritta ja kaardistas  lojaalsusprogrammide olulised omadused ning tarbijate ootused programmide suhtes. Eestimaalaste eelistatuimad ja tugevamad lojaalsusprogrammid tähestiku järjekorras on  Aitäh! Kaart, Apollo Klubi, Club One, Elroni sõidukaart, Espaki kliendikaart, Forum Cinemas Kinoklubi, Neste, NS King, Olerexi Sooduskaart, Partnerkaart, Prisma konto, Sinu Rimi, Statoil EXTRA, Säästukaart ja Viking Club.

Emori veebiuuringus osales  2124 Eesti elanikku vanuses 20–65.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700