Tallink avab Helsingi ja Tallinna vahel sõitva kiirlaeva Star Supermarketis iseostlemise lahenduse Q-Shopping. Kasutatav lahendus on tuttav paljudest toidupoodidest nii Eestis kui ka Rootsis, kus kliendid saavad spetsiaalset mobiilset seadet kasutades registreerida oma ostu ning teostada makse selleks ettenähtud isemaksekassas ilma tavapärasesse teeninduskassasse pöördumata.
- Tallinki kiirlaeval Star avati iseoslemislahendus Foto: Tallink
Projekti eesmärk on võimaldada klientidele kiiret ja mugavat ostukogemust. Kiirlaeva Star pardapoes saadud tagasiside Q-Shopping süsteemi kasutajasõbralikkusest on aluseks ettevõtte otsusele teenuse hilisema laiendamise üle teistele laevadele ja poodidesse.
Q-Shopping süsteemi kasutamiseks on vajalik pardakaart, mis muuhulgas sisaldab infot Tallinki lojaalsusprogrammi Club One kuulumise kohta. Pärast toodete registreerimist on ostu eest võimalik tasuda kõikide Tallinki pardal aktsepteeritud krediit- ja deebetkaartidega. Et Club One konto on seotud reisija broneeringuga ja sellest tulenevalt ka pardakaardiga, kantakse kõik ostult saadud boonuspunktid automaatselt üle kliendi Club One kontole.
Iseostlemise käigus on klientidel võimalus pakkida Joya mobiilse skänneriga juba registreeritud tooted otse poekotti, mis on nende ostukorvis või -kärus. Tänu sellele kaob vajadus tõsta tooteid korvist kassaletile ja sealt edasi kotti.
Kaardimakse puhul isemaksekassas ei pea kassateenindaja makseprotsessi sekkuma. Isemaksekassa kasutamine pärast toodete eelnevat registreerimist on kiire ja lihtne. Mitmekeelne ja interaktiivselt klienti juhendav isemaksekassa on kiireim viis ostu sooritamiseks. Kui klient soovib maksta sularahas, on tal võimalik pöörduda tavapärasesse teeninduskassasse. Ostlemise käigus näeb klient skänneril jooksvalt infot tema ostukorvis olevate toodete kohta, nagu kauba väärtust ja muud olulist teavet.
Iseteeninduskassa võimaldab kliendile lihtsamat ja kiiremat ostlemist, eriti juhul kui puudub vajadus lisainfo või klienditoe järele. Ühtlasi vähendab see potentsiaalseid kassajärjekordi, kuna inimesed saavad registreerida ja maksta oma ostu eest iseseisvalt.
Teenusepakkuja Nixor`i ja nende partneri Datalogic’u andmetel on see maailmas esimene teadaolev iseostlemise süsteem laeva pardal, kuigi tegu on juba hästituntud ostumeetodiga maismaa poesüsteemides.
NIXOR on info- ja turvatehnoloogia ettevõte esindustega Eestis, Lätis ja Leedus. Nixor on Datalogic platinum partner Baltikumis alates 1997. aastast.
Datalogic on maailma üks juhtivad vöötkoodi- ja mobiilsete käsiterminalide tootjaid, mis pakub uuenduslikke lahendusi ja rakendusi sellistele valdkondadele nagu jaemüük, transport, logistika, tootmine ja tervishoid. Lisaks pakub ettevõte terviklikku ShopEvolution self-shopping iseteeninduslahendust, omades rohkem kui 300 installatsiooni Euroopas. Datalogic on iseteenindusvaldkonna turuliidreid mitmetes riikides nagu Itaalia, Prantsusmaa, Belgia ja Baltimaad. Datalogic Group`i kuulub 2400 töötajat 30 erinevast riigist üle kogu maailma.
Reisilaev Star pakub Tallink Shuttle kiirlaevateenust Helsingi ja Tallinna vahel. Pardal olev Supermarket pakub valikut toiduaineid ja jooke, maiustusi, suveniire ja mänguasju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.