Täna avas Tartus vastavatud Veeriku ostukeskuses (Vitamiini tn 1) uksed Hesburgeri 39sas restoran Eestis.
- Veeriku Hesburger Foto: Hesburger
Tartu uude restorani investeeriti 300 000 EURi ning loodi 11 uut töökohta. Avaras restoranis on 160 ruutmeetril söömisvõimalusi 52 külastajale. Uues restoranis avati laste rõõmuks ka vahva mänguala.
Hesburgeri arendusdirektori Ieva Salmela sõnul on nad valmis Eestis laienema veelgi, sest Hesburgeri retorandid on populaarsed ning päris mitmes linnas oodatakse neid veel pikisilmi. Eestlaste maitse-eelistuste tipus on praegu juustuburger, järgnevad hesburger, kanatortilla ja megaburger. Salmela sõnul plaanib ettevõte sel aastal investeerida Eestisse 1,5 milj EUR ja avada veel vähemalt 2 uue restorani.
Eesti on Hesburgeri keti suurima käibega Baltikumi riik ning siin on restorane nüüd kokku 39. Baltikumi suurim restoranidekett Hesburger jätkab restoranides elektrooniliste ekraanide kasutusele võtmist, mis on osa ettevõtte paberivabast kontseptsioonist.
2015. aasta lõpus Socio Uuringukeskusepoolt läbi viidud Eesti kiirtoiduturu ülevaatest selgus, et vastanuist suurim osa (23%) eelistab kiirtoidukohana just Hesburgerit. Vaatamata tihenenud konkurentsisituatsioonile on võrrelduna 2014. aasta tulemustega Hesburgeri liidripositsioon konkurentide ees kasvanud (2014 oli eelistus 21%) .
Sel aastal 50ndat tegevusaastat tähistaval Hesburgeril on Eestis 39 restorani, Baltikumis tervikuna 129. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 439 Hesburgeri restorani, lisaks Baltikumile ka Skandinaavias, Venemaal, Ukraina ja Saksamaal. Ettevõte on aktiivses arengufaasis ning möödunud aastal avati ainuüksi Baltikumis, kus kokku töötab täna 1335 inimest, 8 uut restorani. Hesburgeri restoranides üle maailma on töötajaid ligikaudu 6700. Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.