Tallinna Kaubamaja Grupi üheksa kuu müügitulu ulatus 435,5 miljoni euroni, kasvades aasta varasemaga võrreldes 8,2%. 2016. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 148,1 miljonit eurot, see on 2015. aasta tulemusest 6,0% rohkem. Grupi üheksa kuu maksueelne kasum oli 23,0 miljonit eurot, mis on 50,3% enam kui aasta tagasi, kolmanda kvartali maksueelne kasum oli 9,4 miljonit eurot, mis on aastataguse ajaga võrreldes 40,7% suurem.

- Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp Foto: Andres Haabu
„Mitmendat kvartalit järjest on meie ettevõtted kasvatanud nii müügitulu kui kasumit. Kiireima kasvu on teinud autoärid ning lisaks Eestile on müügiedu jõudnud ka Läti ja Leedu müügisalongidesse,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kasvanud jaemüügi taustal on kolmandas kvartalis enam toimunud suuri müügitehinguid ettevõtetega, mis annavad kinnitust heast müügi- ja turundustööst. Tulemusele aitas kaasa KIA Sportage’i uue mudeli soe vastuvõtt klientide poolt,“ lisas Puusepp.
„Rõõm on tõdeda, et ülitihedas konkurentsis on kasvanud Selveri ja Kaubamaja müügitulu,“ ütles Puusepp. „ Kolmandas kvartalis tehtud suurematest arendustest võib tuua välja Tartu Veeriku Selveri, mis laienes uuenduskuuri käigus pinnalt pea kahekordseks. Samuti said uue ilme Kaubamaja Tallinna müügimaja Meestemaailm ja Naiste Kingamaailm. Värskendati nii sisekujundust kui kaubamärgiportfelli,“ lisas Puusepp.
Grupi tulevikuplaanidest rääkides peab Puusepp oluliseks jätkuvat klientide lojaalsuse ning turuliidri positsiooni hoidmist. Edasi arendatakse Selveri ja Kaubamaja e-poode, mis on samuti näidanud häid tulemusi. Täiendavalt aktiivsetele e-arendustele avatakse kaks uut Selverit, Arsenali Selver Tallinnas ja Maardu Selver. Jätkatakse klientide poolt laialdaselt kasutatavate iseteeninduskassade SelveEkspress juurutamist Selverites.
Selveri supermarketite 2016. aasta üheksa kuu konsolideeritud müügitulu oli 291,5 miljonit eurot, see on aasta varasemast perioodist 4,2% suurem. Selveri üheksa kuu konsolideeritud maksueelne kasum oli 10,5 miljonit eurot, see on 64,7% rohkem kui mullu samal perioodil. Selveritest tehti 2016. aasta esimese üheksa kuu vältel 27,0 miljonit ostu. Selveri kauplusteketti kuulub 45 kauplust, mille all on ligi 86 tuhat ruutmeetrit müügipinda.
Kaubamajade ärisegmendi 2016. aasta üheksa kuu müügitulu oli 68,1 miljonit eurot, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2,3% suurem. Kaubamajade üheksa kuu maksueelne kasum oli 1,7 miljonit eurot, mis on aastatagusest tulemusest 8,0% rohkem.
Autokaubandussegmendi 2016. aasta esimese üheksa kuu müügitulu oli 63,3 miljonit eurot. Müügitulu ületas 38,8% eelmise aasta sama perioodi tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 36,5%. Esimesel üheksal kuul müüdi kokku 3012 sõidukit, sellest III kvartalis 1003 sõidukit. Segmendi 2016. aasta üheksa kuu maksueelne kasum oli 3,0 miljonit eurot, mis on mullusest 68,3% rohkem.
Gruppi kuuluvate jalatsikaupluste üheksa kuu müügitulu oli 9,4 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 9,3%. 2016. aasta üheksa kuu kahjumiks kujunes 0,8 miljonit eurot, kahjum vähenes aastaga 34,0%.
Kinnisvarade ärisegmendi 2016. aasta üheksa kuu kontserniväline müügitulu oli 3,7 miljonit eurot, mis on 43,6% enam kui eelmise aasta samal perioodil. Üheksa kuu maksueelseks kasumiks kujunes 8,6 miljonit eurot, mis on aastatagusest perioodist 27,4% enam.
Tallinna Kaubamaja Grupi ASi kuuluvad Kaubamaja AS, Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Viking Security AS, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, Forum Auto SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, AS TKM King ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja Grupi 2015. aasta käive oli 555 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil. 2015. aastal töötas grupi ettevõtetes keskmiselt 3946 inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.