Kauplus kasutab innovaatilisi digitaalseid lahendusi, mis näitavad klientidele toote infot, parandavad poes liikumist ning kaasavad kliente, kirjutab CSA.
Interaktiivsed ekraanid ja nutikad riiulid muudavad ostlemise rohkem asjakohasemaks ja personaalsemaks, pakkudes klientidele erinevate toodetega seotud informatsiooni.
Coop’i tuleviku supermarket sisaldab:
Interaktiivsed tahvlid: Tooted on eksponeeritud suurtele interaktiivsetele tabloodele, kus toodet liigutades näeb tema kohta rohkem informatsiooni: päritolu, toiteväärtus, allergeenid, jäätkekäitluse juhend ning kõike, mis on toote ja selle tutvustusega seotud. Süsteem töötab Microsoft Kineticu andurite kaudu.
Vertikaalne riiul: Traditsiooniline riiulite paigaldamine on asendunud puutetundlike rakendustega, mis võimaldavad klientidel kergelt liikuda erinevate tootekategooriate vahel, filtreerida ning otsida enda jaoks just need sobivad tooted. Vaadata toote informatsiooni ning tutvuda erinevate pakkumistega.
Reaalajas andmete visualiseerimine: Kaupluses olles saab klient reaalajas vaadata kaupluses asuval ekraanil päeva parimaid pakkumisi ning kokkamis soovitusi, Coopi sotsiaalmeedia postitusi ning kõige enam müüdavamaid tooteid ja igas tootekategoorias toimuvad toote kampaaniaid.
Accenture aitas Coop’il kaupluses informatsiooni edastamise süsteemi täielikult ümber teha. Tulemuseks oli modulaarne ja paindlik lahendus, mille aluseks on Microsoft Azure pilve-põhine platvorm, mida saab kasutada kergesti kõikides kauplustes.
Uue lahendusega muudab ettevõtte füüsilise kaupluse eluliseks ning digitaalsed lahendused loovad kaasahaarava ostukogemuse.
Algselt oli näidiskauplus väljas Milano Expol 2015 ning videost näeb, milline kauplus välja näeb.