E-kaubanduse konverentsi „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ peaesineja Paul Blunden toob välja 3 peamist põhjust, miks kliendid e-poes ostukorvi hülgavad. Ning ütleb, et e-kaubanduse viimase aja olulisem märksõna on lihtsus.

- Usability24/7 CEO ja asutaja Paul Blunden (UK) Foto: erakogu
Hea teada!
31. jaanuaril toimub Tallinna Loomaaias E-kaubanduse konverents
"Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?"Konverentsil räägitakse peamiselt kliendikogemuse ja ostumugavuse parandamisest e-poes.
Lisaks kuulutatakse välja kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Vaata kes on finalistid
SIIT. Registreeru kuni 23. jaanuarini soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80)
SIIN Vaata, kes juba osalevad
SIIN.
Loe lühiintervjuud Paul Blundeniga:
Millised on viimase aja trendid selles vallas, mis puudutavad e-kaubanduse kasutajakogemust?
Ma osalesin just ühe suure Briti e-kaubanduse auhinnakonkursi žüriis ja sellele kogemusele tuginedes saan paar asja välja tuua küll.
E-poodide kasutajakogemus mobiilis on lõpuks muutunud heaks. Mobiilse kasutajakogemuse kvaliteet on lõpuks ometi tõusnud kõrgele tasemele. Sellest on juba mitu aastat räägitud, aga nüüd on lõpuks ka tulemusi näha.
Teine oluline märksõna on lihtsus. Juhin ise e-poodide disainiga tegelevat agentuuri ja kui vaadata meile sisse tulevaid tellimusi, siis kõikides briifides soovitakse lihtsat ja selget disaini.
Hiljuti töötasime ühe e-poega ja koristasime nende lehelt ära kõik eripakkumised ja reklaamid. Kartsime, et see vähendab müüki, aga tulemus oli risti vastupidine. Müük hoopis kasvas. Lihtsus müüb!
E-poodide jaoks on üks suuremaid probleeme hüljatud ostukorv. Kuidas ostukorvi hülgamisi vähendada?
Räägin sellest pikemalt oma ettekandes 31. jaanuaril e-kaubanduse konverentsil
„Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“. Aga suurimaks ostukorvi hülgamise põhjuseks on halvad üllatused maksmise etapis. Igasugused lisakulud – lisateenused, postikulu, jne on need asjad, mis panevad ostjad viimasel hetkel loobuma.
Teine põhjus on mõnevõrra üllatuslik – see on usalduse kaotus e-poe vastu just viimases ostufaasis. Just maksmise faasis on vajalik anda lisakinnitus ostjale, et kõik on ohutu ja korras ja pood on usaldusväärne
Kolmas põhjus, miks inimesed ostu pooleli jätavad, on vautserid ja allahindluskoodid. Kui maksmise faasis saab sisestada mingi sooduskoodi, siis inimesed hülgavad ostukorvi ja lähevad veebist otsima seda koodi.
Paul Blunden on üle 15 aasta tegutsenud digitaalse kasutajamugavuse ja UX valdkonnas, neist viimased kolm aastat on ta juhtinud oma Londonis asuvat UX agentuuri Usability24/7. Lisaks tegutseb ta mentori ja juhtkonna nõunikuna agentuuris Spotless Interactive. Enne Usability24/7 asutamist oli ta ühe Euroopa juhtiva teenusedisaini agentuuri Foviance (nüüdseks EY Seren) kaasasutaja ja tegevjuht. Paul on mitmete UX-teemaliste artiklite, raportite jm väljaannete autor ning ka regulaarne blogija kasutajamugavuse ja UX trendide teemal. Hetkel on tema põhiliseks fookuseks UX mobiilis ning multiplatvormidel ja -ekraanidel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.