• 19.01.17, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet lisas Crazydeali musta nimekirja

Viimastel kuudel on sagenenud tarbijate pöördumised seoses Crazydeal Group OÜ veebilehelt www.crazydeal.ee tehtud tellimustega. Tarbijate peamiseks mureks on olnud saamata kaup ja lepingust taganemise puhul raha tagasi saamine. Tarbijakaitseamet otsustas Crazydeali panna e-poodide musta nimekirja.
Tarbijakaitseamet lisas Crazydeali musta nimekirja
  • Tarbijakaitseamet lisas Crazydeali musta nimekirja Foto: Kuvatõmmis
Tarbijad on alates eelmise aasta teisest poolest ehk ajast, mil veebilehte www.crazydeal.ee haldab Crazydeal Group OÜ, teinud hulgaliselt kirjalikke pöördumisi. Tarbijate pöördumisest nähtuvalt ei täida kaupleja nõuetekohaselt omapoolseid seadusest ja lepingust tulenevaid kohustusi. Tarbijad avaldavad pahameelt eelkõige selle üle, et kaupleja ei pea kinni lubatud tarnetähtaegadest, samuti on tarbijad teatanud, et lepingust taganemisel ei pea kaupleja kinni seaduses sätestatud tähtajast ostusumma tagastamisel. Tarbijate kaebused on lahenenud ja raha tagastamine tarbijale on toimunud peamiselt pärast ameti sekkumist.
Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et tarbijakaitseseaduse kohaselt on kaupleja kohustatud tarbija kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele samas vormis vastama ja teavitama tarbija nõude rahuldamisest või kaebuse võimalikust lahendusest 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest. Vastus saadetakse tarbija märgitud postiaadressil või e-posti aadressil, kui tarbijaga ei ole kokku lepitud teisiti.
Kui kaupleja ei ole tarbijaga kokkulepitud tähtaja jooksul kaupa kohale toimetanud, peaks tarbija enne, kui ta saab lepingut lõpetada, nõudma kauplejalt kauba kohale toimetamist mõistliku lisatähtaja jooksul ning tal peaks olema õigus lõpetada leping, kui kaupleja ei toimeta kaupu kohale isegi kõnealuse lisatähtaja jooksul. Kui lisatähtaja jooksul kohustust ei täideta, on tarbijal õigus kohustuse täitmise asemel nõuda kahju hüvitamist või lepingust taganeda. 
Kui tarbija otsustab kasutada oma seadusest tulenevat õigust taganeda 14 päeva jooksul sidevahendi abil sõlmitud lepingust, peab ettevõtja tagastama tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud. 
Tarbijakaitseametil on õigus teavitada avalikkust ohu ennetamisest, ohukahtlusest, ohust või korrarikkumisest võimaldamaks tarbijatel teha teadlikke valikuid.

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.17, 09:18
Mustas nimekirjas olev Crazydeal jätkuvalt ei täida oma kohustusi tarbijate ees
Tarbijate pöördumised tarbijakaitseametisse seoses veebilehelt www.crazydeal.ee tehtud tellimustega on hoogustunud.
Uudised
  • 20.01.17, 09:34
CrazyDeal: riigiamet teeb ettevõtteid “mustaks” konteksti arvestamata
CrazyDeali meeskonnale jääb arusaamatuks, miks määrab Tarbijakaitseamet veebipoode musta nimekirja kaebuste tükiarvu alusel ega arvesta kui väikese osa moodustavad need konkreetse ettevõtte teenindusmahust.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele