• 08.02.17, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

L’Oreal müüb The Body Shopi

Prantsuse kosmeetikagigant l’Oreal teatas, et müüb maha kümme aastat tagasi ostetud The Body Shopi.
L’Oreal müüb The Body Shopi
  • Foto: EPA
L’Oreal pole müügitehingut ise küll kommenteerinud, ent asjaga kursis inimeste sõnul on The Body Shopist loobumise põhjus selle kehvad müügitulemused. The Body Shopil on üle 3000 kaupluse kokku 66 riigis, sealhulgas Eestis.
Kuigi l’Oreali enda äri läheb hästi, täpsemad numbrid peaksid saabuma homme, siis The Body Shop on kosmeetikagigandi äridest üks kiratsevamaid. Küll on aga praeguseks teada, et 1976. aastal Briti ärinaise ning keskkonnaaktivisti Dame Anita Roddicki asutatud kosmeetikabränd on mitme teise firma huvi äratanud ehk ilmselt õnnestub see l’Orealil maha müüa.
L’Oreal ostis The Body Shopi 2006. aastal ning maksis 652,3 miljonit naela. Toona oli ostu põhjuseks inimeste suurenenud huvi loodussõbraliku kosmeetika vastu. Siis ütles praeguseks l’Oreali juhiks edenenud Jean-Paul Agon, et The Body Shopi brändi tahetakse märkimisväärselt laiendada ning ta näeb brändil suurt tulevikku.
Väljaanne Financial Times kirjutab, et The Body Shop moodustab väikese osa L’Oreali kogutuludest, mis eelmise aasta esimeses pooles ulatusid 12,89 miljardi euroni. Kogu aasta tulud peaksid jääma 25,85 miljardi juurde.
Finantsteenuseid pakkuva Raymond Jamesi analüütik Hermine de Bentzmann kirjutas möödunud nädalal, et võrreldes teiste konkurentidega peaks l’Oreali tulemused alanud aastal olema palju paremad, kuna ettevõte on tegev mitmes valdkonnas ning hoidnud oma äri võimalikult mitmekesisena. Ta märkis, et ettevõttel on palju potentsiaali kasutusele võtta uuenduslikke tehnoloogiaid ning samuti suudab l’Oreal kiiresti kohaneda turumuutustega.
Autor: Pille Ivask, kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele