Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kondoomitootja proovib kätt lastetoiduga
Briti tarbekaupade tootja Reckitt Benckiser Group, kelle pakutavasse tootevalikusse kuuluvad muu hulgas Durexi kondoomid, võtab üle maailma juhtiva lastetoidu tootja Mead Johnson Nutritioni.
Tehingu hinnaks on 16,6 miljardit dollarit ning tänu sellele loodab Reckitt Benckiser kompenseerida oma kiduvat kasvu teistes tegevusharudes. Kontsern on hädas käibega, mis kasvab praegu viie aasta kõige aeglasemas tempos. Seda peamiselt raskete olude tõttu Euroopa ja Brasiilia turgudel.
Ootuste kohaselt suureneb tehinguga kontserni kasum ning kolme aasta jooksul loodetakse kokku hoida ligi 250 miljonit dollarit kulusid. „Ühinemine loob kasvu taaselustamise võimalused valdkondades, mis seda seni on pärssinud,“ ütles Bloombergi analüütik Deborah Aitken.
Iga Mead Johnson Nuitritioni aktsionär saab tehingu tulemusena 90 dollarit aktsia eest.
Reckitti aktsia reageeris ühinemisele positiivselt, mis tähendab, et uudis kaalus üle analüütikute ootustele mittevastava, ettevõtte avaldatud 2017. aasta kasumiprognoosi.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.