15. veebruar 2017
Jaga lugu:

Lindex kasvatas kasumit 28%

Lindexi 2016. aasta majandustulemustest selgus, et eelmisel aastal ellu viidud strateegilised sammud on aidanud ettevõttel areneda ning kasumlikkust suurendada.

Lindexi kasum kasvas möödunud aastaga võrreldes 28% ehk 55 miljoni euroni. Ettevõtte teatel tõi kasumi kasvu suurenenud marginaal ning tugev kulude kontroll. 2016. aasta esimesel poolaastal oli tugev müügikasv, kuid sügis oli raske, sest külastajate arv kauplustes vähenes. Samuti oli neljanda kvartali müük oodatust nõrgem.

„Meie tugevad tulemused näitavad ettevõtte kasvu vaatamata nõrgale aastalõpu müügile. Sellise arengu on võimaldanud meie ühine strateegiline jõupingutus koos pühendunud töötajatega,“ ütles Lindexi tegevjuht Ingvar Larsson.

Ettevõte on keskendunud sellele, et luua paindlik organisatsioon ning suurendada klientide rahulolu. Moekett keskendub kasumlikkuse kasvatamisele erinevatel turgudel ning vähendab kahjumlike kaupluste hulka. Eelmisel aastal lõpetati tegevus Venemaal. Lindex soovib tulevikus rohkem investeerida klientide digitaalse ostlemise kogemusse.

„Kliendid on alati meie tähelepanu keskpunktis ning digitaalsed algatused on olulised selleks, et pakkuda klientidele paremat ostlemise kogemust. Samuti soovime tugevdada Lindexi brändi ning jätkusuutlik mood meie jaoks ka tulevikus väga oluline,“ ütles Larsson.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt