Kuigi rahalise toetuse maksmine on üks levinumaid viise töötajate premeerimiseks ja motiveerimiseks, pole kõigil ettevõtetel selleks alati võimalusi.
Peale traditsioonilise palgalisa või jõulu- ja jaanipäevapreemia võib töötajaid motiveerida ka mitterahaliste vahenditega. Siia alla ei käi spordiklubide soodustused või spaakülastused, vaid pigem hea sõna ning emotsionaalne tugi.
Väljaanne Inc.com annab seitse soovitust, kuidas tööandja võiks oma alluvaid motiveerituna hoida ilma raha välja käimata.
Ole toetavKiida töötajatLoo hea õhkkondSoodusta tiimitöödTunnusta ja ütle hea sõnaÄra lase igavledaPüüa tagada töötajate rahulolu
Loe
Äripäevast pikemalt seitsme soovituse kohta, kuidas motiveerida töötajaid, kui raha ei ole.
Autor: Pille Ivask, kaasautor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.