31. märtsil avab Viru Keskuse teisel korrusel uksed Montoni uusima kontseptsiooniga brändipood. Külastajatele pakutakse mängulist ostukogemust ning trendikat valikut Montoni värskest kevadsuvisest kollektsioonist rohkem kui 300 ruutmeetrisel pinnal.
- Monton avab taas esinduspoe Viru Keskuses Foto: Baltika Group
Monton on Baltika Grupi rahvusvaheliselt edukaim ning suurima käibega bränd, mis tähistab tänavu oma 15. sünnipäeva.
“Monton on Viru Keskuses olnud selle loomisest peale. Kui mõnda aega on kliendid saanud Montonit uudistada Viru Keskuses asuvas Kaubamaja shop-in-shopis, siis juubeliaasta puhul otsustasime uuendada senist jaekontseptsiooni ning avada värske Montoni brändipoe Viru Keskuses eraldiseisval pinnal,” kommenteeris esinduspoe avamist Baltika Grupi Eesti jaeorganisatsiooni juhatuse liige Tiina Varamäe. “Kindlasti tagame ka uues asukohas parima teeninduskvaliteedi, hoiame Viru Keskuse sihtgruppi arvestades sobivaimat tootevalikut ning loodame pakkuda senisest veelgi mängulisemat ning inspireerivamat ostukogemust,” lisas Varamäe. Monton on saavutanud varasemalt häid tulemusi Viru Keskuse poolt korraldatud konkurssidel, mil auhinnatud on nii suurepärast kliendikogemust kui ka ostukeskkonda.
Vastavatud brändipoes saab moeteadlik külastaja oma kevadgarderoobi täiendada nii värvikireva Montoni põhikollektsiooniga kui ka valitud esemetega hiljuti Tallinn Fashion Weeki raames esitletud erikollektsioonist Duality, mis sai moepublikult ohtralt kiita oma trendika disainikeele, julge stiili ning ootamatult värskelt mõjuvate värvikombinatsioonide eest.
Montoni uus brändipood Viru Keskuses on kohtumispaigaks Eestis loodud moedisaini austajatele, kelle ees avanev Montoni kollektsioon sünnib kahe juhusliku pooluse kokkupuutepunktis – seal, kus nendevahelisest dialoogist tekib midagi sootuks uut, mõneti ootamatut, aga ka andekat ja huvitavat.
Ühtlasi soovib Monton olla eneseväljenduse julgustajaks, mistõttu on uues brändipoes kasutatud lahendusi, mis inspireerivad kliente uusi huvitavaid komplekte looma, leides seeläbi uusi võimalusi enda väljendamiseks. Kesksel kohal Montoni uuendatud brändikaupluses on ekraan, mille vahendusel tehakse klientidele põnevaid videoülevaateid moesuundadest ning Montoni andeka loovmeeskonna ideedest. Olulisel kohal on ka lounge-ala, mis on klientidele mõnusaks ajaviite- ja puhkamiskohaks, võimaldades poepinnal läbi viia erinevaid üritusi. Montoni uus jaekontseptsioon on loodud Eestis Baltika arendusmeeskonna poolt.
Lisaks Montonile on Baltika Grupi brändidest Viru Keskuses oma brändipoega esindatud ka Ivo Nikkolo, samuti on valik Baltika brände saadaval Viru Keskuse territooriumil asuvas Kaubamaja Naistemaailmas.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.