Parfüümide ja kosmeetika hulgimüügiga tegelev Sirowa Tallinn kasvatas müügitulu ning teenis üle 1,3 miljoni euro kasumit.

- Sirowa ladu Tallinnas aastal 2007 Foto: Arno Mikkor
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et parfüümide ja kosmeetika hulgimüügiga tegeleva Sirowa Tallinn ASi müügitulu kasvas 2016. aastal (võrreldes eelneva aastaga) 10 protsenti, 3,21 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 370 386 euro võrra, 1,34 miljoni euroni (+38 protsenti).
Ettevõttes töötas eelmisel aastal keskmiselt 126 inimest, võrreldes 2015. aastaga langes töötajate arv 4 võrra. Käive töötaja kohta tõusis 14 protsenti, 254 400 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 13 protsenti, 1304 euroni.
AS Sirowa Tallinn on Läti firma Sirowa Group SIA tütarettevõte, mis tegutseb Balti riikides, Soomes, Poolas ja Saksamaal. Ettevõtte peamiseks tegevusalaks on kosmeetika, parfümeeria, juuksehooldusvahendite ning hambaravi implantaatide hulgimüük Eestis. Lisaks sellele esindab AS Sirowa Tallinn ka mitmeid tuntuid ravimitootjaid, selgub ettevõtte aruandest.
Peale selle omab AS Sirowa Talllinn keskladu Tallinnas, mis osutab laoteenust teistele kontseris asuvate ettevõtete Baltikumi ja Soome klientidele.
„2017. aastal laieneb kaubamärkide portfoolio kogu Baltikumis ja Soomes. Sellega seoses on oodata olulist müügitulu kasvu. Laienemisega seoses plaanib ettevõte värvata juurde uusi töötajaid ja teha investeeringuid materiaalsesse põhivarasse. Ettevõtte jaoks on oluline, et varade tootlikkus ei väheneks ja ressursside kasutamine toimuks maksimaalselt efektiivselt,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.