Rocca al Mare kaubanduskeskus allkirjastas LPP Estoniaga lepingu, mille tulemusena taasavatakse keskuses kolm kauplust ning lisaks veel kaks kauplust.
- Rocca al Mare Foto: Andres Haabu
Juba novembri lõpus naaseb värskenduskuurilt paljude külastajate lemmik Reserved, mis rõõmustab kliente täiesti uue ilmega.
“Rocca al Mare Reserved saab olema meie kõige uuema visuaalse kontseptsiooniga kauplus, ainulaadne kogu Baltikumis. Tänu 500 lisaruutmeetrile on kauplus varasemast palju avatum ja õhulisem, mille arvelt suureneb oluliselt ka tootevalik. Ühtlasi on poe kontseptsioon märksa kliendisõbralikum, näiteks invasõbraliku proovikabiini näol,” märkis LPP Estonia esindaja Anneken Alus.
Lisaks Reservedile taasavatakse Rocca al Mares kaks noortele suunatud kauplust: novembri lõpus Cropp ning järgmisel kevadel House. Päris uute kauplustena hakkavad novembri lõpust Rocca al Mare kliente rõõmustama Sinsay ja Mohito. “Mohito rõivabränd on loodud iseseisvale naisele, kes hindab isikupärast linnastiili. Mohito rõivad on ideaalsed nii kontoris töötamiseks kui ka kokteiliõhtuteks. Sinsay on suunatud noortele neidudele vanuses 15-24, kes ei karda moega eksperimenteerida ja soovivad teadlikult luua oma nägu,” kirjeldas Alus uute kaupluste põhilisi sihtgruppe.
Rocca al Mare poolt lepingu allkirjastanud Cityconi Baltimaade äridirektor Mati Pops sõnas, et iga uuendus on samm parema kaubanduskeskuse poole.
“Meie ettevõtte inimesed selliste uudiste nimel päevast-päeva tööd teevadki. Soovime pakkuda klientidele võimalikult mitmekesist valikut ning sujuvat külastuskogemust,” märkis Pops.
LPP Estonia on jaekaubandusettevõte, mis arendab ja haldab Eestis rahvusvahelisi kaubamärke Reserved, Cropp, House, Mohito ja Sinsay. Emaettevõte LPP opereerib 20 riigis üle maailma, omades üle 1600 kaupluse ja andes tööd rohkem kui 20 000 inimesele Euroopas, Aasias ja Aafrikas.
Seotud lood
LPP Retail Estonia juht Tarmo Põiklik rääkis, et nende jaoks on täna oluline investeerida kaupluste vaateakendesse, sisustusse ja sisekommunikatsiooni, sest see meelitab keskust külastavad kliendid nende kauplusesse.
Ehitus ja käibe alanemine pidurdasid Rocca al Mare ja Kristiine keskuse omaniku esimese kvartali käivet ja kasumit.
Rõivabränd Reserved pakub nüüdsest oma Eesti klientidele võimalust teha ööpäevaringselt oste ka mugavas veebipoes, kust leiab üle 5000 toote nii naistele, meestele kui ka lastele.
Suurema tarbijakindluse ja uute poodide toel suutis Eesti üks suuremaid riidemüüjaid LPP Estonia käivet kasvatada pea 14 protsenti.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele