Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinn uuris, kes on linnapoe külastaja
Tallinna linnavalitsus tellis ligi 5400 euro eest kahjumliku linnapoe (LIPO) külastajate profiili uuringu.
Tallinna linnapood Foto: Andres Haabu
„Sooviti teada, milliste sotsiaaldemograafiliste karakteristikutega inimesed seda poodi külastavad ja miks. Kui palju käiakse soodsa hinnataseme pärast ja kui palju on neid, kelle jaoks on see lihtsalt kodu lähedal,“ selgitas Tallinna linnakantselei juhtivspetsialist Liina Kilemit.
Tallinna Linnapood lasi konkurentsitult odavaimate hindadega müüdavate kaubaartiklite hinnad veelgi alla ning suurendati odavaimate kaupade nimistut ligi kahekordseks.
Tallinna munitsipaalkauplus ehk lipo kolitakse Lasnamäe turu A-osast üle väiksemasse C-osasse, et vähendada poe ülalpidamiskulusid, ütles pealinna hallatava asutuse Tallinna Turud direktor Kersti Otteson Õhtulehele.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.