4. detsember 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Baltika Grupi uus turundusjuht on Mari-Liis Küppar

Mari-Liis Küppar.
Mari-Liis Küppar alustab tööd Baltika Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuhina 4. detsembril.

Mari-Liis Küpparil on turunduskogemusi nii Swedbankist, Saku Õlletehasest kui ka Värska Veest. Ta on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärijuhtimise eriala, EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise erilala ning õpib hetkel EKAs moestilistika esimesel kursusel. Tema huvialadeks on reisimine, kokandus ja lugemine, vahendas teemaveeb best-marketing.ee.

„Mul on väga hea meel, et Mari-Liis liitub Baltika meeskonnaga, seda eriti ajal, mil meil seisab ees suur ülesanne Baltika Grupi brändide viimiseks eksportturgudele. Lisaks juba tuntud headuses tootekollektsioonide täiustamisele panustame lähiajal uue, multibränd-online/offline kontseptsiooni loomisesse ja eksporditurunduse tugevdamisse. Mari-Liis saab oma oskuste ja uue energiaga võtmerolli nii konkreetsetes projektides kui kliendikogemuse kui terviku arendamisel,“ kommenteeris Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.

Autor: Silja Oja, Best Marketingi juht

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700