Maarit Eerme • 12 aprill 2018

Stockmann: Kampaaniad ei kao kuhugi

Hullud Päevad  Foto: Scanpix/ Liis Treimann

Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ta ei usu, et kampaaniad ära kaovad, vaid tarbijatele tuleb pakkuda vajalikke igapäeva asju.

Villemi sõnul ei torma inimesed enam nii meeleheitlikult kampaaniatoodete poole ning käituvad mõistlikumalt. „Hullust on vähem ning inimesed on teadlikumad,“ ütles ta. Lisades, et neil on Hullude Päevade kampaanias asju, mille nimel tormatakse ning kampaania esimesel päeval oli näha, et mingitele teatud toodetele oli suur tung ning need müüdi loetud minutitega läbi. „See kinnitab ka seda, et pakkumised on head.“

Inimesele läheb Villemi hinnangul rohkem korda asjade sisuline kvaliteet. „Inimene otsib head ja kvaliteetset toodet hea hinnaga.“ Ta rääkis, et tullakse otsima tuntud kaubamärke heade hindadega.

„Keskmine ostukorv on ka läbi aastate kasvanud. Ma ei ütle, et iga kord on see suurem, kuid viimaste aastate trend näitab, et see on kasvanud,“ kommenteeris Villem. Ta lisas, et eks see kvaliteetsem brändikaup maksab ka rohkem ja see teeb numbri suuremaks.

Villem rääkis, et on näha, kuidas inimesed tarbivad targalt. „Tullakse küll kampaania ajal, aga sellel perioodil ostetakse oma igapäevaseid tooteid hea hinnaga.“ Ta ei usu, et kampaaniad hakkavad ära kaduma, vaid tuleb kaasa minna tarbija ootustega ja pakkuda talle vajalikke asju, mida ta saab targalt tarbida.

Alates 1. veebruarist on Stockmanni kõik kilekotid tasulised ning eelmise aasta Hulludest Päevadest alates ka kampaania kilekotid. „Üllatav on näha, et väga paljud kasutavad enda kaasa võetud kotte või riidest poekotte. Inimesed on tänulikud,“ sõnas Villem.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700