• 10.07.18, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, millised kaubamärgid toob T1 Eestisse

Kaubandus- ja meelelahutuskeskus T1 Mall of Tallinn avalikustas, millised on uued kaubamärgid nende keskuses, mida ennem Eestis ei ole olnud.
Vaata, millised kaubamärgid toob T1 Eestisse
- parfümeeria- ja kosmeetikakaubamaja Douglas
- rõivastest Piazza Italia, Dixie, Intimissimi, Yamamay
- aksessuaaribränd Mandarina Duck
- kodukaupade kett Miniso
- lastele Brums, Original Marines, vaid lastejalatseid müüv Milani
Kinnisvaraarendaja Pro Kapital Eesti juhi Allan Remmelkoore sõnul peab reale meelelahutuspindadele keskuses olema mitmeid restorane ja tänavatoidu tüüpi einestuspaiku. „Restoranielamust nutitelefonist tellida ei saa,“ ütles ta. Remmelkoore sõnul tema ehitatav T1 keskus ka lubab. „Struktuurilt on uus keskus vääriline seisma kõrvuti mõne Dubai või Shanghai omaga,“ sõnas Remmelkoor.
Loe Äripäevast, kuidas kaubamajade uus ajastu algas kokkupõrkega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele