Kaubandus- ja meelelahutuskeskus T1 Mall of Tallinn avalikustas, millised on uued kaubamärgid nende keskuses, mida ennem Eestis ei ole olnud.
- parfümeeria- ja kosmeetikakaubamaja Douglas
- rõivastest Piazza Italia, Dixie, Intimissimi, Yamamay
- aksessuaaribränd Mandarina Duck
- kodukaupade kett Miniso
- lastele Brums, Original Marines, vaid lastejalatseid müüv Milani
Kinnisvaraarendaja Pro Kapital Eesti juhi Allan Remmelkoore sõnul peab reale meelelahutuspindadele keskuses olema mitmeid restorane ja tänavatoidu tüüpi einestuspaiku. „Restoranielamust nutitelefonist tellida ei saa,“ ütles ta. Remmelkoore sõnul tema ehitatav T1 keskus ka lubab. „Struktuurilt on uus keskus vääriline seisma kõrvuti mõne Dubai või Shanghai omaga,“ sõnas Remmelkoor.
Loe
Äripäevast, kuidas kaubamajade uus ajastu algas kokkupõrkega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.