„PEPCO sobib hästi Kristiine Keskuse kontseptsiooni, kus on kandev roll moe- ja kodukaupadel. Uuest kodule ning perele orienteeritud kauplusest leiab kõik igapäevaeluks vajaliku mugavalt ühest kohast,“ ütles Citycon Eesti kaubanduskeskuste juht Helen Metsvaht.
Jaekett plaanib sel aastal Eestisse rajada veel kümme kauplust. “Ehitame oma kauplused linnasüdamesse või selle lähedal asuvatesse kaubanduskeskustesse, mis on ennast tõestanud ja mida inimesed armastavad külastada. Meile sobivas kaubanduskeskuses peaks olema kindlasti hea toidukauplus nagu Kristiinel Prisma. Selline strateegia on töötanud teise Euroopa riikide puhul ning arvame, et see on sobilik ka Eestile,” sõnas PEPCO Balti riikide ärijuht Aleksandr Čikaidze.
Kristiine Keskuses avatav kauplus on ettevõttele viies. Kolm kauplust asuvad Tallinnas Magistrali, Nautica ja Kärberi keskuses ja üks Tartus Eedeni keskuses.