Kaubandus.ee  • 28 märts 2019
Jaga lugu:

Selgusid parimad teenindajad 2019

500 kandideerinud teenindaja hulgast valiti välja 2019. aasta parimad teenindajad, kes pidid võidu nimel lahendama mitmeid teenindussituatsiooniga seotud ülesandeid.

26. märtsi õhtul selgus Tallinnas, Poska majas Tallinna parim teenindaja 2019, kelleks on Anu Ehrlich (Põldma Kaubanduse AS), kes saavutas ka kliendi lemmiku tiitli. Teise koha saavutas Triin Malk (Põldma Kaubanduse AS) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Viktoria Vlassenko (Tele2 Eesti AS).

Võitjaid õnnitlema tulnud Tallinna abilinnapea Aivar Riisalu rõhutas, et hea teenindus on Tallinna linna jaoks olulise tähtsusega. Kui linna külalistele jääb pakutavast teenindusest positiivne kogemus, siis külastavad nad linna ja selle teenindusettevõtteid ka tulevikus ning soovitavad linna külastada ka sõpradel.

Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2019 parima teenindaja tiitliga pärjati Kertu Soodla (Swedbank Eesti AS). Teise koha sai Annely Laats (Hedon SPA & Hotel) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Katrin Kulu (Swedbank Eesti AS).

Tartu parim teenindaja 2019 selgitati välja Tartu Loodusmajas 19. märtsil. Tartu parim teenindaja 2019 on Hele-Mai Luik (Olerex). Teise koha sai Elen Pabo (Tele2 Eesti) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Anneli Kala (OÜ Eva Boutique).

Konkursi žüriiliige ja Swedbank Eesti kliendinõustaja Karin Klaassen ütles, et konkurss oli kõrge tasemega ning parimate välja selgitamine oli raske ülesanne. "Kõik finalistid olid väga tublid. Neist kõigist kumas läbi siiras soojus, sõbralikkus ja hoolivus kliendiga suheldes. Anu Ehrlich eristus teistest esmapilgul väga lihtsates asjades, aga väga olulistes klienditeenindus etappides nagu näiteks kliendi märkamine ja küsimine, mida klient soovib ja ootab," ütles Klaassen.

"Ilu algab naeratusest. Elame infoühiskonnas, kuid ükski robot ega masin suuda asendada naeratust ja siirast hoolivust," kommenteeris Konkursi projektijuht Tairi Leis. Ta soovitab lahendusi välja pakkudes jääda teenindajatel kliendikeskseks ja arendada oskust klienti reaalselt kuulata. "See loob lojaalsust ja pikaajalist suhet kliendiga."

Eesti teised piirkonnad parim teenindaja 2019 võitja Kertu Soodla on Leisi sõnul hea suhtleja, kes on fokusseeritud kliendile ja tema vajadustele ning parima lahenduse leidmisele. "Tema välja pakutud kliendi mure lahendamisest kiirgas soojust ja hoolivust”.

Tänavusel parima teenindaja konkursil osales ühtekokku viissada teenindajat üle Eesti. Finaali jõudmiseks pidid teenindajad lahendama veebikeskkonnas kolm põnevat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile.

Žürii hindas teenindajate sooritust 5 hindamiskriteeriumi alusel – tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus – ning valis iga piirkonna konkursi juures välja 10 tugevaimat kandidaati.

Poska majas ja Tartu Loodusmajas toimunud finaalsündmustel kohtusid finalistid žüriiga silmast-silma ning lahendasid kaamera ees koostöös näitlejatest klientidega veel täiendava teenindussituatsiooni.

Heateenindus.ee korraldab Konkurssi „Eesti parim teenindaja“ aastast 2004 ja koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga valib Tallinna parimat teenindajat juba 2006. aastast. Konkursi eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest, anda võimalus teenindajatele enda oskuseid proovile panna ja treenida ning üheskoos kõigi partnerite ja toetajatega aidata kaasa Eesti teeninduskultuuri arengule.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee